fooflicious giveaway

Jeg har absolut ikke lagt skjul på at jeg har et MEGA crush på samtlige briller fra foof.dk. Og lige nu glæder jeg mig heeeelt vildt for om 2 uger holder jeg et nyt brille party sammen med Laura fra Smukt brugt. Både vi og foof.dk ser frem til en aften i brillens tegn! (og hyggens-, og kagens-tegn).

I forbindelse med dette har jeg fået mulighed for at forkæle 2 læsere med sommerens cooleste solbriller uden styrke. En blå eller en rød Hope. Jeg har selv 2 forskellige Hope her hjemme og er vild med dem begge. Det er en lækker brille med et twist som klæder de fleste. Kom evt selv og prøv den og alle de andre lækre briller i Smukt brugt den 28. marts. 

Denne gang er det muligt at smide en masse lodder i puljen;

1 lod, skriv en kommentar til dette indlæg, husk email så jeg kan finde dig igen.
1 lod, like foof.dk's facebookside
1 lod, følg foof.dk på instagram 

ialt 3 lodder

Jeg trækker lod fredag den 28. marts i forbindelse med vores brille party!






Kommentarer

  1. Jeg er helt klart med, da jeg mistede mine elskede og alt for dyre solbriller sidste år. Jeg er med på alle tre lodder:)

    SvarSlet
  2. Juhuuu hvor skønt! Jeg krydser fingre med alle 3 lodder!
    Katrinebitschjohansen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Uh de blå er smukke dem vil jeg gerne vinde 2 lodder til mig tak!

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med 3 lodder! De blå solbriller er virkelig flotte!
    Frksmedblog (snabela) gmail (punktum) com

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine :) Jeg drømmer om de røde og deltager med to lodder.
    Hav en dejlig weekend.
    /Dianna s.dianna@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Sikke nogle cool briller. Perfekte som accessorie til en stor rund gravid sommermave:-)

    Deltager med 3 lodder

    Anne_l_jensen@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Wow, de røde er vel nok fine!! Jeg deltager med 3 lodder, rigtig god weekend! Katha0_0@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Jajaja, de røde er SÅ fine! Jeg er selvfølgelig med på 3 lodder :)
    Mvh Mai Odgaard Petersen / modgaard / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  9. Tre lodder til mig, de er jo fantastiske
    anitawildt@gmail.com

    SvarSlet
  10. Hvor er de flotte. deltager med to loder - det er lige en for hver;)
    mariesvostrup@gmail.com

    SvarSlet
  11. Top lækre solbriller! Jeg er med via instagram så to lodder med mit navn på. Jeg krydser fingre :-)
    m.svendsen1981@gmail.com

    SvarSlet
  12. Ej hvor er de bare for fede! Kunne være vildt fedt hvis jeg vandt. Krydser fingre! :D
    - sussiehs94@gmail.com

    SvarSlet
  13. Super flotte! 3 lodder herfra og 2 krydsede fingre :)
    Mvh. Lisbeth
    liplet@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Uh håber på at jeg er heldig :)
    Deltager med tre lodder.

    paeneoverflade@gmail.com

    SvarSlet
  15. Hvor er de flotte. Jeg trænger vist både til nye solbriller og briller :)
    Deltager med 2 lodder.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Wauw. Jeg er med, da jeg ingen solbriller har :-)
    Schmidtcindie@gmail.com

    SvarSlet
  17. jeg er helt sikkert med :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Lækker give away. Jeg er med på 3 lodder

    mor-tina@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Så smarte briller!
    Kaster 2 lodder ind!
    vestergaardkrogholt@gmail.com
    /Annette

    SvarSlet
  20. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Deltager gerne med to lodder.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Jeg deltager med to lodder.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  23. Deltager med 3 lodder
    Seje solbriller :)
    Hilse. Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  24. Uh... de blå briller er bare for skønne, dem ville jeg supergerne vinde ;-)
    tjprivat@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg deltager med tre lodder :)
    Krydser alt jeg har, mine briller er så meget i stykker!

    SvarSlet
  26. Deltager med et lod.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  27. Elsker solbriller, så deltager selvfølgelig!! Har netop posted et indlæg om en cool hanger til solbriller på sirisunivers.blogspot.dk

    Louise Siri

    SvarSlet
  28. Svar
    1. Hooooov!
      Meget tidlig morgen-tastefejl.
      Der sku' stå: 3 lodder. :D

      Slet
  29. Ej hvor lækkert - jeg er med med to lodder :-)
    Mvh
    Karin
    Kehesselballe(snabelA)gmail.com

    SvarSlet
  30. Lis Vinter livv@mail.dk
    Dejlig blog og skønne solbriller ;-) Deltager gerne !

    SvarSlet
  31. 2 lod herfra <3 super lækre briller der ville følge mig hele sommeren :)
    kærligst Maria- maria.vavle@gmail.com

    SvarSlet
  32. Uhh de er SÅ lækre! Jeg vil voldsomt gerne vinde sådan et par (særligt de røde). Og som stor fan sf Foof følger jeg dem allerede begge steder :)
    Laurabechpetersen@Gmail.com

    SvarSlet
  33. Kunne super godt tænke mig at prøve foof - Vil gøre alt for at kigge forbi til brillefesten hos Smuktbrugt på fredag :-)
    ajoh57@icloud.com

    SvarSlet
  34. Tak for en skøn blog! Jeg kaster fluks 3 lodder i puljen, da de røde solbriller da er alt for sprøde ;) God solskins lørdag. Bedste hilsner Pia pia@c.dk

    SvarSlet
  35. Lige hvad jeg mangler til sommeren :) gitte0987@gmail.com

    SvarSlet
  36. Jeg bliver da lige nødt til at være med i denne konkurrence. Begge solbriller er jo for fede ! :)
    my-mussen@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Rigtig god weekend med solskin ind imellem!

    Dejlig giveaway, og jeg har hørt meget positivt om Foof.dk
    Deltager med 1 lod og kryder/håber/tænker/drømmer - misser med øjnene!

    Tina med uglen3@gmail.com
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  38. Superfin præmie. Hvis jeg vandt de blå - skulle de pakkes fint ind til min søster -de ville glæde hende så godt. 1 lod til mig, tak :)
    mette@bogblogger.dk

    SvarSlet
  39. Ét lod til mig ;-) emmakathrinesloth@live.dk

    SvarSlet
  40. Jeg er med på 3 lodder :)

    Mvh Eva
    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Deltager med 3 lodder :).

    Mvh
    Pia Lyng M.
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  42. Uh lækre solbriller - jeg vil rigtig gerne være med, håber SÅ meget jeg vinder!

    SvarSlet
  43. 2 lodder herfra :)
    krogsgaard45@hotmail.com

    SvarSlet
  44. 3 lodder til mig :)
    Krydser fingre
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  45. 2 lodder herfra også :)
    altforsej@gmail.com

    SvarSlet
  46. 3 lodder til mig tak , vil rigtig gerne vinde de fede solbriller
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  47. De er virkelig fede. Lukkemortensen@hotmail.com

    SvarSlet
  48. 3 lodder til mig :-) IG navn charlotteersoed.

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Jeg deltager med 3 lodder:)

    IG navn er emmahertzum

    Emmaseenandbeen@givemail.com

    SvarSlet
  50. Hvor er de bare fine!!:)
    Deltager med 3 lodder:)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  51. 3 lodder herfra! :-)
    - marlene171@gmail.com

    SvarSlet
  52. Deltager med 2 lodder :))
    (( Krydser alt hvad krydses kan ))

    - Erica Schou
    smukkeza@gmail.com

    SvarSlet
  53. Waow.. Deltager med to lodder :)
    Mvh Jannie - jannie-ma@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Lækker konkurrence nu hvor man er brillebruger!

    Jeg følger i forvejen alle steder :)

    Christina Thomsen
    ga-stiina(a)hotmail.com

    SvarSlet
  55. Deltager med 3 lodder og krydsede finger :-)
    sinebjerre@gmail.com

    SvarSlet
  56. De er virkelig fine! og vil være den perfekte "jeg-er-lige-blevet-mor-gave" til mig selv ;)

    Jeg krydser hvad jeg kan med 3 lodder! Rigtigt god dag,

    Venlig hilsen Louise Hartmann - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
  57. blue is the best ...oymorck@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Hvor er de fine. Jeg napper 3 lodder :) jeanettech5@gmail.com

    SvarSlet
  59. Hapser et lod :) trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  60. Haps 3 lodder til mig
    Tante Tulle

    SvarSlet
  61. Hvor er de drøn seje! 1 lod her. :-)
    d.isbjoerg@gmail.com

    SvarSlet
  62. Jeg kan godt forstå, at du er begejstret. De er vildt flotte, og jeg deltager gerne med to lodder :-).
    Vh. Katrine
    keas80@gmail.com

    SvarSlet
  63. deltager med 2 lodder :)
    leamaria-6@hotmail.dk

    SvarSlet
  64. Er med på to lodder :-)

    therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Her snupper jeg lige tre lodder. De blå hope er rigtig fine. Kh Christina Daubjerg98 @ gmail.com

    SvarSlet
  66. Jeg deltager med 1 lod. Begge par er vildt flotte, men jeg tror, at det vil være de røde, der lander hos mig - skulle jeg være så heldig.
    /Anne-Mette (femthe (a) gmail.com)

    SvarSlet
  67. Så deltager jeg med 3 lodder :)
    Instagram @hersom

    SvarSlet
  68. Jeg deltager med 1 lod, og håber at det går an :)
    Vil nemlig gerne vinde de røde til min søde veninde, som skal ud at rejse med mig til sommer, og som ingen solbriller har ! ;-D
    Vh. Mathilde
    in_ya_facebook@yahoo.com

    SvarSlet
  69. Jeg smider 3 lodder i ;) fede stell! @fruenfin , Pernille.fuglstrom@live.dk

    SvarSlet
  70. Kan skisme ikke finde ud af, om den postede min kommentar i går?! Ellers smider jeg endnu engang 3 lodder i puljen i håb om at vinde de lækre briller.
    Ses fredag. Kram

    SvarSlet
  71. Done, done og done ;-)
    Krydser fingre ♡♡♡
    Jeg kunne virkelig godt bruge et par solbriller, iår skal jeg på ferie med min lille familie for første gang i 5 år og med de her briller i bagagen, ja så går man da ikke helt galt i byen ;-)

    Med venlig hilsen
    Ninette Kempf @ninettelk
    Mail : ninettehansen@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Manner hvor jeg ønsker mig et par. De er så smukke. Jeg er selvfølgelig med på tre lodder:-)

    SvarSlet
  73. 3 lodder til mig :) Jeg er især vild med de røde briller :D

    SvarSlet
  74. Totalt lækre briller. Deltager med 3 lodder
    Hilsen mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg