mandag den 3. marts 2014

Fint med fint på

Det kommer nok ikke helt bag på nogen at jeg har min gang i den skønne butik Smukt brugt, lidt længere nede af Amagerbrogade, passende med en god gåtur med barnevognen. Der er så fint og hyggeligt i den butik og jeg har efterhånden fundet mange skatte til vores lille hjem. Tæt på alle lamper i huset er købt der, men jeg falder "desværre" også for andet hos Laura. Laura har en rigtig god næse for de små ting også og gang på gang fisker hun skønne glasæsker, marmorskrin og kobberbøtter frem fra ærmet. Begrænsning er en kunst og der skal jo også være noget til de andre kunder. For nyligt faldt jeg dog for denne virkelig fine smykke-opbevarings-glas-dims. Det var lige sådan en jeg havde gået og manglet sådan helt oprigtigt tænkt at det ville være både smukt og praktisk at mine ringe og halskæder ikke bare blev smidt i vinduet om aftenen. Så nu står den og ser fin ud sammen med mine yndlingssmykker.


2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Jeg har en lignende, den er dog ikke brugt og med historie, men derimod sprit ny og købt i Tiger til 10kr. Og så er den i glas og formet som et hjerte.

    Louise Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder også som et fint sted at ligge sine skatte :) Jeg har bare en KÆMPE svaghed for Lauras butik :)

      Slet