mandag den 10. marts 2014

En succes som kræver gentagelse

Og gentagelsen kommer nu,  den 28. marts fra kl 14.00-20.00.
I slutningen af januar holdt vi brille party her hjemme i den gule stue på Amager. Det var SÅ fedt og jeg var høj flere dage efter grundet den virkelig gode stemning der var hele aftenen. Både blandt folk som kendte hinanden og besøgende som "bare" havde læst om det her på bloggen. Der blev prøvet briller, grinet, snakket, spist kage og købt briller i sådan en grad at vi har besluttet at gøre det igen. Denne gang har jeg fået lov til at låne den skønne butik Smukt brugt på Amagerbrogade 201, 5A går lige til døren, og ellers det er en smuk forårscykeltur værd at komme forbi fredag den 28. marts fra kl 14.00-20.00. Laura fra Smukt brugt, foof.dk og jeg byder inden for til den hyggeligste eftermiddag/aften hvor i får mulighed for at se og prøve alle brillerne fra foof.dk, både dem i ser på hjemmesiden og lækre nye som er på vej, efter Tina fra foof.dk har været på brillemesse for at finde ny eye candy (hi hi)
I kan læse mere om arrangementet her og enten melde jer til via facebook eller på min mail kontaktmyminmy (snabela) gmail.com.

Jeg kan også afsøre at når jeg har trukket en vinder i denne giveaway på fredag, har jeg en über lækker brille giveaway klar til jer. Jeg siger bare, hold øje med bloggen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar