fredag den 7. marts 2014

En Markant giveaway


I anledning af en hel masse skønne ting som forår, mange følgere, godt humør, fastelavn, sol, skønne blog bekendtskaber osv, har jeg fået lov til at udlodde en lækker giveaway på et gavekort til Markant butikken på Vesterbrogade 180.
Helt der oppe for enden af Vesterbrogade, næsten så langt oppe at man kan hører løverne brøle ligger den fineste lille butik som er eget af de søde søstre Oh Deer. Butikken fungerer som et kunstnerfællesskab med en masse fine ting til hjemmet og til dig selv. Der er smykker, tryk, print, puder, keramik, teak, nyt og gammelt, faktisk er det umuligt ikke at finde den lille ting man ikke vidste man manglede. Butikken er indrettet med sikker hånd for det hyggelige og æstetiske. Søstrene Oh Deer står for det meste selv bag disken når det ikke lige er en af butikkens dygtige kunstnere der byder velkommen. Jeg har selv mine tryk i butikken og synes at de passer fantastisk ind i Markants skønne udvalg.

Gavekortet lyder på 200 kr og jeg lover jer de får altså hurtigt ben at gå på i den skønne butik!
Alt du skal gøre er at smide en kommentar og din email under dette indlæg så trækker jeg lod næste fredag den 14. marts










70 kommentarer:

  1. Årh ja en dejlig præmie! Det ville være skønt at vinde!
    Kh Astrid

    astrid@rocknrollhausfrau.dk

    SvarSlet
  2. Krydser og håber, at det er min tur til at være heldig:-)
    mereteagger@gmail.com

    SvarSlet
  3. Dejlig giveaway
    selmaoglinea@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Skøn og dejlig butik, håber jeg er heldig :)

    SvarSlet
  5. Jeg opdagede denne fine butik i onsdags på vej hjem fra Zoo. Det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer der - og gerne med et gavekort på 200 kr i lommen :-)
    sinebjerre@gmail.com

    SvarSlet
  6. Skønne giveaway. Bor godt nok i Jylland, men hele min mands familie bor på Sjælland så kommet af og til forbi. Krydser fingre!

    Louise Siri
    (Louisesiri@hotmail.com)

    SvarSlet
  7. Maiken Lundstad Nielsen7. marts 2014 kl. 20.36

    Så fin en butik, præmie og ikke mindst årsagen til denne fine giveaway:-) Vil vildt gerne vinde...

    maiken_lundstad@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Wauw, sikke en fantastisk præmie. Den butik er bare så skøn!

    judithlanggaard@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Kunne sagtens formøble sådan et gavekort :-)
    Jela
    jelabaunegaard@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Pick me, pick me!!! :)
    ace@chicks.dk

    SvarSlet
  11. Ville være skønt med en Kbh tur
    Lhp@hotmail.dk

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne være med! Der er rigtig mange ting i den butik, jeg godt kunne bruge:)

    SvarSlet
  13. Sikke en skøn give away:-) Jeg vil helt sikkert kunne finde noget i den butik, som jeg ikke vidste at jeg manglede.

    SvarSlet
  14. Ej hvor ville det være fantastisk! Her bliver for tiden købt en del ting til mindstemanden - så lidt shopping til mamma her ville være så dejligt :)
    x Margit fra CreativeTail
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  15. Wauw, håber jeg er heldig :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Åh, lad det mig!! Jeg glæder mig så meget til at se Markant engang.
    prahamette@gmail.com

    SvarSlet
  17. Uha uha jeg har virkelig brug for at fyre op for indretningen og sjove indslag i min bolig, og det vil et gavekort til Markant i den grad kunne bidrage med :-)
    anjaloeve@gmail.com

    SvarSlet
  18. Håber på held
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  19. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  20. Drømmer om at besøge den lækre biks snarest og da meget gerne med et gavekort på lommen.
    rikkeoesteroe(a)hotmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg krydser fingre :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  22. Det ville være fedt at være den heldige mariannethye@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Lækker gave, det kan blive svært at vælge
    Mariaoxenberg@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Vil meget gerne deltage. Hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  25. Åhhhh sikken en lækker give away. Jeg deltager gerne
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  26. Uh skynder mig at lægge en kommentar, det er sådan en fin butik! Har været forbi og kigge et par gange, da den ikke ligger så langt fra hvor jeg arbejder (skønt :)

    SvarSlet
  27. Det gad jeg godt vilde - så var der et bidrag til Kbh-turen i slutningen af marts ;o)

    SvarSlet
  28. Krydser og håber jeg vinder denne skønne give away
    Tenna87@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Har aldrig været i den butik, men det skal jeg da nu.
    Mettelindberg83(a)gmail.com

    SvarSlet
  30. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  31. Jeg krydser fingre ;-)
    louise.lerche@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Skønne skønne ting... Det kunne være fedt at vinde sådan etgavekort!
    Tibani66@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Rigtig god weekend!

    Dejlig giveaway, et gavekort til den hyggelige butik Markant af Oh Dear.
    Jeg deltager og jeg er sikker på de 200 kr. hurtigt får ben at gå på......

    Tina med uglen3@gmail.com
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  34. Jeg deltager meget meget gerne :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg deltager også gerne!
    rfr (at) ofir.dk

    SvarSlet
  36. Lækker præmie. Har ikke nået at kigge forbi endnu og lidt penge på lommen ville da ikke gøre noget :)

    SvarSlet
  37. lækkert!

    johannapoulsen@gmail.com

    SvarSlet
  38. Pick me! Pick me! Pick meeeee! Jeg har endnu et besøg til gode i den butik:-) der er lidt rejsetid fra Århus!
    frk.nicolaisen@gmail.com

    SvarSlet
  39. Det gavekort vil jeg meget gerne vinde!
    miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  40. Lækker giveaway:)

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    Emma Hertzum

    SvarSlet
  41. Sikke en god Give-away.... Har stadig ikke været forbi butikken, men et gavekort giver da en fantastisk undskyldning ;-)

    SvarSlet
  42. Lækker give away til en lækker butik!
    VH Tina
    tfransgaard@gmail.com

    SvarSlet
  43. Skøn giveaway :-)
    Kh Annelise
    annelisekjaer@gmail.com

    SvarSlet
  44. Krydser alt hvad jeg har og håber at vinde.
    Airamlarsen@gmail.com

    SvarSlet
  45. Øj en skøn give away, sådan et gavekort ville jeg gerne vinde :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  46. Det ville være så skønt at vinde.. :)
    elisehallgreen@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Det lyder ret fedt :-) så kom gerne hjem til mig lille gavekort :-)

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  48. Ville være fantastisk at vinde
    Astrid - ravnmann@gmail.com

    SvarSlet
  49. Det er en super lækker giveaway du har fået lov til at udlove.
    Jeg vil meget gerne være med
    Frksmedblog (snabela) gmail (punktum) com

    SvarSlet
  50. Skøn giveaway

    svalen7900@live.com

    SvarSlet
  51. En god grund til at arrangere en tur til hovedstaden.

    Betina.v.hansen@gmail.com

    SvarSlet
  52. Det ville være dejligt at vinde denne skønne gave.

    SvarSlet
  53. Eeeeejj så fint :-) jeg kunne godt tænke mig, at kunne spendere en bunke penge i Markant.
    Mail: soester-lagkage@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Elsker sådanne butikker, hvor man ikke støder på masseproducerede ting, men i stedet kan mærke ildsjælene og den kreativitet samt kærlighed, der ligger bag hver eneste vare. Ville elske at vinde er gavekort hertil.

    SvarSlet
  55. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Skøn ide. Det kunne jeg bestemt bruge...

    Sanne3400@gmail.com

    SvarSlet
  57. Skøn give away. Har endnu et besøg til gode i Markant. Men skal til København i starten af maj, så det ville jo passe perfekt med et tilskud til nogle af de fede ting i butikken.

    Kh Trine

    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  58. Nøj en lækker biks!

    Julienellemann@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Åh hvor ser der fantastisk ud - lige et sted jeg kunne bruge et par timer! Så ja, gavekortet er nok hurtigt brugt med alle de smukke ting - men så igen, det kan jo tage en evighed at vælge mellem dem :) Jeg krydser mine fingre! sisilina.sisilina@gmail.com

    SvarSlet
  60. Sikke en fin butik!
    ellen.sloth@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Årh, jeg ville bruge gavekortet på at købe en fin lille ting til at stille på mit skrivebord når nu min barsel slutter i næste uge.

    hersom(ad)mil.dk

    SvarSlet
  62. Ih, det ville være skønt!
    /Gro

    grobird@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Jo tak sådan et gavekort vil da være skønt at vinde :o)
    Mvh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  64. fantastisk præmie:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  65. Vil meget gerne deltage, men skriver helst ikke min mailadresse offentligt. Får en masse spam på den måde...så håber, at jeg kan deltage alligevel :o)

    SvarSlet
  66. Så skøn give away
    annettethyde@gmail.com

    SvarSlet
  67. Uh det ville bestemt ikke være tosset .. Men tror du har ret! -Det vil hurtigt slippe op det gavekort med den shoppelyst der nok opstår ;-)
    Jeg krydser fingre!
    Hav en dejlig dag

    SvarSlet