søndag den 2. marts 2014

En gammel kending i nye klær.

Jeg har fået trykt en lille smule i denne weekend. En lille smule som har give mig lyst til at trykke mere, så nu bliver der fyldt op i shoppen igen. I denne weekend har jeg også fået fingre i noget rigtig lækkert! Noget som virkelig klæder mine tryk hvis jeg selv skal sige det! Kobber rammer!!!! Det er Laura fra Smukt brugt der har skaffet dem hjem både til butikken og til mig så kan mine tryk blive vist i de smukkeste rammer. Laura har rammerne til salg og det er muligt at købe A4, A3 of 50X70. Rammerne er i en rigtig lækker kvalitet og kobberfarven er meget smuk og ikke for kunstig. De giver et rigtig fint pift til billedvæggen, klassisk og så alligevel top moderne i kobber.
Så her er en gammel kending i nye klær! Smuk, enkel kobberramme og NEONpink påfugl. Denne er netop sat til salg på min lille webshop. Der kommer flere i løbet af ugen.

Dette billede har jeg lånt af Anne Krittewitt fra hendes instagramprofil. Hun har netop idag sat et af mine ecoline-serigrafitryk i kobberramme. Jeg synes det ser så flot ud!

4 kommentarer:

  1. Den er altså bare så fed, den neonfugl :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Den holder også stadig hos mig, jeg elsker at trykke den, og det tror jeg faktisk man kan se på dem alle sammen! De har en lille smule kærlighed med sig :)

      Slet
  2. Kobberrammen er fin, påfuglen endnu smukkere. Af alle mine skønne tryk fra din hånd er påfuglen, den mit blik lander på flest gange om dagen. Jeg bliver aldrig træt af at kigge på den, den er simpelthen perfekt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh hvor er det dejligt at læse søde Mette! Sådan har jeg det heldigvis også da jeg stadig trykker utrolig mange påfugle, og hver gang får jeg sommerfugle i maven når jeg løfter rammen :)

      Slet