Der var 1, der var 2, der var 3…der var mange bloggere på tur

Da min lille sovetryne vågnede i formiddags pakkede jeg klapvognen og trillede ind til byen. Første stop var min ene papirpusher, Smukt brugt har bestilt et læs origami diamanter så nu skal der foldes i forårspasteller. Love it!
Derefter forbi den næste papirpusher hvor de lige nu har et MEGET pænt vindue med meget pæne ruller papir og folie. Så slentrede jeg videre gennem byen til Vesterbro hvor jeg mødtes med Vibeke og Julia, (senere stødte Anne til). Vi tog et smut forbi Butik flittig og fandt lidt forskelligt uundværligt, lækkert, krea-dims. Derefter gik turen forbi Markant hvor Heidi havde taget turen fra Jylland for at passe bixen, så hyggeligt at besøge den lækre butik og jeg fik taget billeder og gjort klar til en lækker giveaway som jeg skyder igang liiiiige om lidt. Efter Markant stod den på kaffe og kage hos Maja og så var det ellers hjem til skønne Amager igen. Sikke dog en fantastisk dag med skønt selskab og en smuk og inspirerende tur gennem altid smukke København.




Kommentarer

  1. Hvor lyder det hyggeligt. Sådan en dag kunne jeg også godt tænke mig. Og fedt du også har bemærket hegnfjæset, som jeg har været med til at lave :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan nogen dage skal man altså bare have engang imellem, de holder meget længe :) jovt du har været med til at lave det ansigt :) Det er så fint!

      Slet
  2. Sikke da en skøn dag!! Den vindusudstilling er da heller ikke til at stå for. Man MÅ da bare derind og handle.

    Louise Siri

    (Har en hobby giveaway igang på sirisunivers.blogspot.dk måske det var noget?)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man MÅ nemlig bare der ind og handle, der er faktisk ikke nogen vej uden om. Jeg havde heldigvis en indkøbsliste jeg kunne holde mig til, ellers plejer det er blive dyrt :)

      Slet
  3. Det lyder som en virkelig skøn dag!
    Uh, jeg følger spændt med i hvad din kommende giveaway kommer til at indeholde

    SvarSlet
    Svar
    1. En fantastisk dag! Hurra for blog og ig med alle de fantastiske mennesker man får lov til at møde og lære at kende!

      Slet
  4. Åh - får virkelig lyst til en kjøwenhawner-tur efter dit indlæg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da det du skal, der findes ikke noget bedre end en københavnertur i forårsolen, selv for en københavner :)

      Slet
  5. Godaften!

    Det er bare så positivt at I bloggere kan mødes, hygge jer sammen og udveksle erfaringer:-)
    Tak for indlægget!

    Ole
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak for din kommentar! Blogverdenen er helt fantastisk, kreativ, sjov og gavmild og jeg er evig taknemmelig for de veninder og bekendtskaber min blog har ført med sig :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg