søndag den 30. marts 2014

Brille(iant) fredag og to vindere

Jeg havde virkelig glædet mig til i fredags. Jeg vidste fra sidst det ville være sjovt, jeg vidste fra mails at der ville komme mange og jeg vidste fra sms'er at jeg ikke var den eneste som glædede mig! Der var overvældende interesse for vores brille fest og vi takker mange gange for at i gad tage turen til Amager og brillefeste sammen med os. Hold op hvor var der mange brille-lækre mennesker. Jeg blev helt høj af at se hvor godt alle så ud med deres nye briller. Almindelige briller og solbriller, der var en hel butik fuld af lækre mennesker med fede briller, godt humør og kage. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg får lokket Tina fra foof.dk til Amager og det er helt sikkert ikke sidste gang vi holder fredagsbar i smukt brugt og lebenCph





Jeg har trukket to heldige vindere i den giveaway jeg har afholdt i samarbejde med foof.dk.
De heldige er:

Karen med lod nr 3


og Pia med lod nr 74


Da Karen blev trukket først får du lov til at være førstevælger, vil du have den røde eller den blå brille? Send mig en mail med dit ønske så sørger jeg for at den bliver sendt hjem til dig. 

Tillykke til jer begge to, hvis i ikke har prøvet foof.dk endnu kan jeg kun advare om at deres briller er stærkt vanedannende. 

1 kommentar:

  1. Ej, hvor fedt. Dem mangler jeg jo helt vildt. Jeg går efter de røde, hvis de er med graduerede glas, ellers nupper jeg de blå ( det ser ud til at de er med graduerede glas). Jeg glæder mig vildt til at modtage dem:)

    SvarSlet