Posten kommer altid 3 gange

Idag gjorde han i hvert tilfælde. Eller dvs jeg havde gang i næsten alle forsendelsesmuligheder for jeg har haft besøg af Post Dk, GLS og UPS. Det gælder jo om at holde hjulene igang og konkurrencen kørende,(eller noget). Det var lækre sager som ankom i de brune pakker. Jeg er svært begejstret for dem alle, men én af pakkerne fik mit hjerte til at galoppere lidt hurtigere. Jubilæumsbogen fra Flow Magazine. Det er en bog hvor alt det lækkerhed der følger med bladene er samlet. Papir, mærker, postkort, kuverter, gavepapir, til og fra kort og en masse andet lækkert papirdims. Nu er det jo ikke nogen hemmelighed at jeg er VILD med papir, klistermærker, kort og dims samt alt det man kan lave af det, så denne samling har idag bragt en lille smule lykke. Papirlykke.
Jeg har læst om bogen via Flow Magazine, jeg har læst om den hos Susanne og jeg har set den på instagram, men jeg kunne ikke i min vildeste fantasi forestille mig hvor gennemført lækker den er og hvor mange anvendelsesmuligheder og sjove timer der ligger i den bog.



Kommentarer

Send en kommentar

Populære indlæg