søndag den 23. februar 2014

Krittewitt(e) witt bum bum

Jeg kender en som kan noget rigtig fint. På ingen tid tryller hun de lækreste blødeste strikkede veste frem. Her hjemme er vi blevet store fans af Annes (Krittewitt) veste. Jeg har lavet en kanon aftale, jeg køber garnet og stoler blindt på at Anne laver det lækreste til lillebror. Anne er igang med at udvikle lækkert strik til drenge (og piger for den sags skyld) og opskrifterne skrives ned, strikkes efter og strikkes op så det på et tidspunkt bliver muligt at få fingre i Annes lækre design. Jeg synes hun har fundet en rigtig fin måde at twiste den klassiske vest så den passer til en lille sej gut som skal holde varmen. Jeg ved at Anne har rigtig mange ideer til strikket børnetøj og jeg ligger gerne baby/barn til. Jeg synes det er så hyggeligt at følge med i den udvikling Anne er i lige nu fra at være dygtig strikker som var kanon til at strikke efter andres opskrifter til at være dygtig strikker der selv digter og hver gang med det fineste resultat.





10 kommentarer:

  1. De ser rigtig lækre, varme og hyggelige ud!!

    Louise Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige det de er :)

      Slet
  2. Super flotte og lækre strikveste.
    Jeg kan godt lide de melerede, ville være flot til sønnike.

    Ole

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi, Anne og jeg er også blevet enige om at meleret er det nye sort :) De er nemlig så fine!

      Slet
  3. Uhh - sikke nogle skønne strikkerier...

    Hun er vildt dygtig, det kan jeg kun være enig i

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så fedt at følge med og se alle de små justeringer og forbedringer Anne laver og se hendes udvikling! Hun er god!

      Slet
  4. nøj du er heldig. det var da en skøn aftale du har fået i hus der :) og hvor er de fine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en super aftale :) Når nu jeg ikke selv mestre strikkekunsten :)

      Slet
  5. Heldige dig og dygtige Anne :-) Hun er bare for sej!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ikke noget mere inspirerende end folk som bare gør! Jeg elsker det! Og det er lige det blogland er proppet med, folk som gør, det fedt! Ha en skøn mandag og en dejlig uge!

      Slet