J

J- som i Jubel og Juhuuu. Jeg har lært noget nyt og om noget nyt. Da jeg var afsted på AOH messen købte jeg den fineste lille gør-det-selv-stempel-instruktionsbog af Puk. Jeg er så glad for den og både jeg og mine tøser har læst den flere gange. Bogen er trykt og foldet på særlig vis og ud fra ét stykke papir. Dette lille vidunder kaldes en Zine. De kan både bruges som Puk har valgt til en lille instruktionsbog, opskriftbog, en tegnebog eller som den jeg har lege med i aften, en appetitbog der viser et udvalg af mine tryk. Jeg skal lege meget mere med zine og jeg skal lege meget mere med min appetitbog så den bliver lækker og sidder lige i skabet. Jeg har lavet en lille film som er lagt på instagram om fremgangsmåden ellers ligger der bunker af små videoer på youtube.






Kommentarer

  1. En Zine hvor spændende, sådan en kendte jeg ikke før nu.
    Din Zine ser vildt spændende ud, det bliver helt sikkert et hit.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at kunne lære noget nyt fra mig som selv var nyt for mig for få dage siden. Jeg er VIIIIILD med blogland :)

      Slet
  2. Hvor skøn en appetitvækker for dine smukke nye tryk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Mette, jeg synes i hvert tilfælde det er sjovt at tænke videre i de baner :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg