G

G- for Glemt. Jeg glemte en dag G, stakkels Glemte bogstav. I virkeligheden var det jo egentlig F, jeg havde Glemt, men i min iver for at skrive et indlæg igår glemte jeg G og pressede F ind i stedet.
Men G skal have et lille indlæg, G- for Gult. Gul er en af mine absolutte yndlingsfarver (sammen med Grøn, lilla, orange, pink, sort, grå, blå, rosa, violet, brun, koral, mint, turkis...) Gul Gør mig Glad, Gul Giver energi, varme, inspiration og lys. Vores ene stue har lige så stille udviklet sig til at være den Gule stue. Vores Gule dør er centrum, kraftigt efterfulgt af det Gule linoleumsGulv og vores to Gule lamper. Det hele sat sammen med 28 skønne billeder fordelt over hele rummet Giver det et skønt varmt rum som jeg elsker at være i og invitere folk hjem i.
Gule lamper fra Smukt brugt// UD-lampe fra Smukt brugt// Linoleumsgulv fra Forbogulve//
Stole fra Ikea, Hukit og Towerchair.


Kommentarer

  1. Fed dør!! Elsker også gul og har længe ledt efter sådan et gulv... Kan du måske huske navnet eller mærket på det?

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg