F

F- For Fået hjælp. Jeg har haft Fantastisk mange overskrifter inde over F. Men ingen af dem Fangede mig (ha ha). Her til aften Fandt jeg hjælp hos Anne Krittewitt. Sendte en Forespørgsel afsted og Fik en Flodbølge tilbage. Fastelavn, oplagt men alligevel så langt væk at jeg hellere vil vente, Fastelavnsboller, lige i tråd, men da jeg allerede har løftet sløret For hvilke vi laver i år ville jeg Få svært ved at Fylde et helt indlæg med dem. Fy ord, det kunne helt sikkert være sjovt, og hold nu op hvor er der mange Fy ord. Men igen så skal jeg lige bruge lidt mere tid til at Få den rette vinkel på det så den er røget i min Blog-bog med de Flotte farverige klistermærker. Fødselsdag, om 18 dage har lillebror Fødselsdag, det er helt sikkert noget som Fylder meget da jeg på ingen måde er klar til at have en baby på 1 år! Hvor blev tiden lige af? Farver, jeg har Faktisk et indlæg på vej om Farver da det selvfølgelig er en stor del af vores liv og vores lejlighed i den grad er Farverig. Jeg skal bare lige have lidt bedre lys så billederne ikke bare bliver grumsede. Fløjlsblød hud, ville være lige i øjet hvis mit indlæg om Derma produkterne var Færdigt, men det indlæg har Fået en noget uventet drejning og ender Faktisk med at handle om indretning af børneværelser istedet. Fjer/Fjer på, her kunne man godt tro at min lille hjælper på den anden side af mobilmasten havde Fået en lille Fjer på men det påstår hun at hun ikke har. Fjerkræ, har ikke mange holdninger til dem, havde engang en undulat der hed Pippermand inc. Den måtte Flytte da jeg Fandt min mand. Fingernem, kunne passe rigtig godt til et indlæg om den Forgangne weekends Folderier, men synes at i har hørt nok om dem For denne gang. Floras, kaffebar måske, et rigtig hyggeligt sted på Blågårdsplads med god burger. Floral, tjaaa, de er pæne men lige nu kan jeg ikke Fylde et helt indlæg om de små Forårsblomster som kæmper For at Få lys nok til at komme Frem. Flapsihapsi, lader vi stå lidt for sig selv.
Flottenhejmer, et truet ord som helt sikkert burde bruges noget mere, måske Februar skal bruges på Flottenhejmer, husk at give ordet til dem som Fortjener det. Forberedelser, dette indlæg kunne tyde på at jeg skulle blive bedre til at planlægge mine indlæg, især når jeg For en gang skyld vil lave lidt orden. Fødsel, om 18 dage vil jeg hele dagen gå rundt i min egen lille verden og tænke tilbage på; For 1 år siden hvor vi ikke kendte lillebror. Det er så Fantastisk at det lille hjælpeløse væsen som ankom med lynets hast, tog vores hjerter i sin hule hånd nu går sine Første skridt og siger sine Første ord.
Folkedans. I 5. og 6. klasse var der obligatorisk folkedan på Steinerskolen, vi Fik ægte Folkedansedragter på, dansede i par og var så Fine! Jeg Fik endda min Første kæreste under en kædedans. Jeg vil slutte mit F indlæg med Annes sidste F-ord og tilføje dem jeg selv havde tænkt på, kan i alle have en skøn weekend, Fantastisk Ferie og en dejlig Fredagaften.
Form, Fisk, Fangst, Ferie, Fridag, Fredag, Finurlig, Frihed, Fritid, Fantasi, Forunderlig, Formidabel.

Kommentarer

  1. Du er så sød Camilla. Jeg smiler over dine finurlige tankestrømme :-). Dejligt en tidlig lørdag morgen. God weekend ven

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Skønt at kunne bringe smil en tidlig morgen, ALT for tidlig kunne jeg se på ig :)

      Slet
  2. Svar
    1. Det var sjovt at skrive, dit tryk sendes på mandag :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg