D

D- som i DIY. Jeg er blevet spurgt om noget spændende. Jeg skal finde på noget, noget nyt, noget andre kan lave, noget som har med en højtid at gøre og noget som er hemmeligt et godt stykke tid endnu. Men det er virkelig sjovt og jeg har indkøbt UTROLIG meget papir så jeg kan prøve igen og igen og igen. Her til aften er jeg kommet et rigtig godt skridt på vejen. Det er sjovt at skulle udvikle noget helt nyt som ikke kun skal foregå oppe i mit hoved men rent faktisk skal udvikle sig til en DIY som andre kan følge og få noget ud af.
00.04 fik jeg postet dagens bogstav, ikke helt godt men det er hvad der sker når man bliver grebet.

Papir og krøllet papir.

Close up, på vej, ikke i mål, men heller ikke langt fra med første ide.

Kommentarer

  1. Svar
    1. Meget, tror det nok skal lykkedes :)

      Slet
  2. Venter spændt!! Ser i hvertfald spændende ud!!

    Louise Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt og tak! Der er lidt tid endnu, man skal jo tænke langt frem hvis man vil være med hvor det sner ;) (hint)

      Slet
  3. Det ser spændende ud. Troede måske, at det var Anne, der er din medsammensvorne, men hun er også spændt. Gad vide om det er et påskeprojekt eller et juleprojekt i meget god tid...?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Naarj det er ikke Anne, men det kunne det godt ha været da hun jo er min skønne partner in crime. Og ja jeg er i meget god tid ;)

      Slet
  4. Jeg er imponeret over din tålmodighed. :) Jeg glæder mig til at se det færdige resultat! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg er faktisk godt tilfreds med resultatet ind til videre, nu må vi se om det kan bruges, synes det er super sjovt at blive bedt om at lave noget uden for min comfort zone.

      Slet
  5. Det ser rigtig fedt ud. Glæder mig til at høre mere om det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi tak :) Viser frem på tirsdag :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg