C

C- for Cutting edge, som noget fordansket kan oversættes til skær' kanterne, som så kan få mig til at tænke på stempelproduktion, kreativ genvej til at nå det afsatte mål, nemlig en lille hyldest til en af de kvinder jeg tilbragte weekenden sammen med. Puk. Puk sluttede sig til blogosfæren lørdag og var klar med det lækreste bord fyldt med guf til stempel-amok-workshop. Puk er i mine øjne mester i stempel-skærer-kunsten og har øje for hvad der er fedt som stempler og evnen til ikke blot at gemme ideerne på pinterest men rent faktisk føre dem ud i livet. Ikke nok med at Puk er dygtig til at få det kedeligste skoleviskelæder til at ligne en million så er hun også eminent til at finde på hvad stemplerne kan bruges til! Alt fra gavemærker, gavepapir, kort og kuverter til muleposer og penalhuse. I efteråret var jeg på stempelworkshop hos Puk og Charlotte i Trekroner. Det var en virkelig god aften hvor vi alle sad i en nærmest meditativ tilstand og skar hjørner af viskelædere og stemplede løs. Jeg har set at der netop er åbnet for tilmelding til årets første stempelworkshop, og var det ikke fordi jeg skulle fejre lillebrors fødselsdag denne dag kunne i helt sikkert finde mig hos Dankbar i Trekroner denne aften.
På denne vis kom jeg omkring bogstavet C OG fik hyldet en mega sej kvinde! (jeg kunne også ha bagt en Citronmåne, men så skulle jeg jo også spise den, og det passer ikke lige ind i planerne)
Lækkert lir fra min workshop i efteråret.

LÆkkert lir hjemkøbt fra AOH messen hos Butik flittig og Puk

Puk skærer og stempler.

Kommentarer

  1. Jeg vil SÅ gerne lære at skære stempler, få lige lokket hende Puk med til Jylland :-)), måske jeg skal tage mig selv lidt i nakken med det kreative, det er lang tid siden, jeg har nørklet med noget. Jeg er vist faldet i Pinterestfælden, hvor jeg vælter i inspiration, men ikke får noget af det ført ud i livet, og når nu man ved, hvor glad det gør at bruge sine hænder, så forstår jeg ikke denne tørke, der lige nu huserer her :-/ .. Nå men tak for inspirationen Camilla :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Puk har lavet den fineset lille bog (eller zine) med step by step. Jeg ser lige om jeg kan få fingre i en til og sender den op til dig! Resten af sagerne kan købes hos butik flittig og så er det ellers bare om at komme igang. Det er så hyggeligt og meditativt. Ellen og jeg har siddet 2 timer idag og lavet stempler. MEGA hyggeligt!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg