B

B-for Blogosfæren. Stedet hvor jeg har opholdt mig de sidste 3 dage. Hold nu op hvor føler jeg mig beriget på så mange plan! Jeg har mødt utrolig mange skønne mennesker og hilst på bloggere hvor kun blognavnet var kendt, dejligt at få sat ansigt på. Jeg har luret nye tricks af til fine aktiviteter både til mig selv og til tøserne. Jeg har fundet ud af at jeg bliver nødt til at lære noget med garn. Jeg har tænkt skønne tanker sammen med skønne mennekser. Haft gode grin, mere alvorlige snakke og foldede workshops. Det har været en skøn coctail af alt det bedste fra blogland-Blogosfæren. Bedst af alt har dog været at tilbringe weekenden sammen med nogen virkelig søde kvinder. Jeg summer af glæde over de bånd og relationer vi har knyttet i weekenden og ved at flere af dem vil bære frugt. Jeg glæder mig til de næste møder, de næste snakke og ikke mindst til næste år hvor vi forhåbentlig får lov til at gentaget successen med Blogosfæren.
Tak for en virkelig god weekend til alle jer der var forbi og hilse på, tak til Alt om håndarbejde for at gøre det muligt for os at byde inden for i Blogosfæren, TAK til Christina for at samle en skøn gruppe og TAK til PukAnne, Anne, Louise, Christina og Karen for at gøre Blogosfæren til et sted man havde lyst til at besøge!




Kommentarer

  1. Det lyder som en fantastisk weekend på alle måder!! Dejligt når man er helt ør af ideer, tanker og bekendtskaber, og ikke kan vente på at få dem ført ud i livet :-)
    Nyd det hele :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var helt forrygende og ja skønt at tumle rundt her dagen efter ør af "arbejdslykke" :) Du ville ha passet så godt ind!

      Slet
  2. Elsker at Karen stadig bruger det hæklehus jeg syede til hende for nogle år siden 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hyggeligt hvordan mange af os i blogland har og vil påvirke og glæde hinanden, det er det som gør det hele ekstra fedt at være med her inde :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg