To af de grønne tak!

Den 31. Januar kommer IKEA med en serie af nye produkter. De er designet i samarbejde med danske Artrebels og jeg må sige at de har virkelig ramt plet hvis jeg skal komme med min mening. Jeg kan faktisk godt få lidt stress over at jeg ikke har mulighed for at stå foran IKEA og storme ind når de åbner dørene fredag den 31. januar, men der står jeg klar i Rødovre til AOH messen og glæder mig til at tage imod og snakke med en masse af jer! Det bliver også super fedt! Jeg har dog nogen ønsker som jeg håber på at kunne indfrie. Så lad lige lidt stå til mig.
Jeg ønsker mig to grønne stole og de smukke kobberbordben til vores nye kontor. (ja jeg ved godt at jeg lige har købt to hvide bordben men de kan altid komme med på årets markeder) KOBBERbordben, jamen altså jeg har tabt mit hjerte! (På den anden side har vi en del messinglamper i det rum så måske det er meget godt at vi har hvide bordben) 
Hvis du vil se flere af de skønne produkter så kig lige her, og ellers skynd dig i IKEA efter du har besøgt mig og alle de andre på AOHmessen.

Kommentarer

  1. Alle tingene fra kollektionen er bare alt for fine! Også selvom jeg faktisk synes at hele pastel tendensen har taget overhånd. Men altså! Så flot det hele!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, pastel med måde! Men sammen med alt vores genbrugs-ragelse tror jeg at de grønne vil gøre det godt :)

      Slet
  2. Lige til det rum tror jeg faktisk at jeg stemmer for hvide bordben, pga messingdetaljerne som du selv nævner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også valgt at forelske mig i kobberbordbenene og så samtidig tænke hvad der er sparet er tjent og bruge pengene på noget andet lækkert til kontorhjørnet :)

      Slet
  3. Messing og kobber er da SÅ fedt sammen! Jeg er total klar på metalmoden ;-) åh jeg har også lidt stress over at jeg ikke er hjemme d. 31. Hva' faen er det også for noget at tage på skiferie, når der kommer meget vigtige produkter i IKEA :-) jeg tager derud søndag, hvis jeg ikke tager til Formland... Og ellers håber jeg der er lidt tilbage til mig mandag. I hvert fald noget tapet! Og kobberbordben til mit fremtidige værkstedsværelse :-) Øh. Som du nok kan høre er jeg også pænt begejstret for det! Håber snart vi ses :-* Klem Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, du lyder helt ligesom mig, vi skulle bo i nærheden af hinanden så vi kunne sende en hær afsted for at skaffe lækkerier til os :)

      Slet
  4. Jeg står der lige så snart de åbner på næste fredag, skal ha de bordben. De har så forandret mine planer om et Hvidt skrivebord til en sort plade, eller træplade med sort kant. Hvilke så har gjort mig i tvivl om hvilke hylder jeg skal ha op... Men en rigtig lækker serie, som jeg skal gå på opdagelse i, og der kommer sikkert også mere i vognen end bare de bordben :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske man kunne spraymale deres Ekby gällö hyldeophæng i enten sort eller kobber. De er så fine de hylder :)

      Slet
  5. Rigtig god weekend.

    Det er da meget fine møbler Ikea kommer op med.
    De grønne stole ville også passe smukt til mit kontor.
    Jeg er vild med tremmesengen:-)

    My min My. Er det en idé fra bogen Mio min Mio?

    De bedste hilsner og god fornøjelse med nyt til hjemmet:-)
    Tina Hoffbeck
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina :)
      Jeg er også vild med lillebrors træmmeseng, et scoop fra Den blå avis. Nogen gange har man lov at være heldig ;) MyminMy kommer af at jeg er helt pjattet med mumi troldenes univers og især lille My.

      God weekend til dig også :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg