Lækre stænger

Jeg sidder her ved tastaturet i en stille lejlighed. Det er sådan en stilhed som er lidt underlig for den er indtruffet efter en aften med den vildeste summen fra skønne kvinder (og to mænd). Vi har holdt foof-brilleparty! Vi har prøvet briller, vildt mange briller og vi har købt briller, vildt mange briller, vi har snakket briller, kommenteret briller, været begejstrede for briller, vi har været fjollede og alvorlige, det har været helt ubeskriveligt fedt!
Jeg kan huske da jeg var lille og min mor inviterede til tuperware party, hun lavede en virkelig god chokoladekage, mere kan jeg ikke huske fra det. Siden har jeg været til tøjparty, smykkeparty, cremeparty, jeg er vild med konceptet, men jeg må sige at for mit vedkommende så slår brilleparty dem alle med længder. Tina, som jeg havde inviteret, var hammer god til at vejlede, komme med kommentarer, hjælpe med at træde over grænser og hoppe ud i noget nyt. Man kunne helt klart mærke at Tina brænder for foof, for lækkert design og for briller. Her hjemme faldt vi for 5 nye par briller (eller det vil sige at 3 af dem er samme stel men i 3 forskellige farver) jeg kan slet ikke vente til de ligger i postkassen og skal op på næsen og ud i verden! Til jer som ikke kunne komme med i aften kan jeg afsløre at jeg er igang med at planlægge det næste foof- brilleparty så hold øje, inden længe kommer der en ny invitation!


Krearummet blev lavet om til kaffe-kage-buffet. Lækkert lækkert og ungerne er puttet med sukkerchok, men hvad gør det? Vi har alle haft en skøn aften!

Kommentarer

  1. Hvor lyder det bare HYGGELIGT!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så fedt og jeg er stadig helt høj efter den gode aften :) Er glad for at jeg snart får muligheden igen :)

      Slet
  2. Aj for pokker, jeg skulle jo have været med!! Hvorfor vidste jeg ikke det - der er altså straffe at tage, når man ikke har tid til at gennemtærske sin blogfeed dagligt, øv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh øv! Men jeg kan trøste dig med at vi inden 2 mdr holder et igen men meget tættere på dig :) Så der skal du med! Det var knald hyggeligt!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg