Jeg er en lille smule forelsket

Trods sne og slud besluttede jeg mig for at tage en mini tur ind til byen i morges da lillemusen var afleveret i børnehave. Min udstyrspusher åbner allerede kl 9.00 så jeg hoppede på bussen, stred mig gennem storm og slud, valgte de skønneste farver og begav mig hjem igen. Vi var hjemme igen lidt i 10.00 og lillebror var lagt til at sove kl 10.05, se det er barselseffektivitet når det er bedst.
Jeg har haft nogen skønne billeder flyvende rundt inde i mit hoved de sidste uger. De har udviklet sig i tankerne og jeg har taget dem til mig. Idag blev dagen hvor jeg besluttede mig for at få dem ned på papiret. De er blevet lige så skønne som jeg så dem for mig inde i mit hoved. Ecolinefarvernes sarte strøg blandet med mine stramme serigrafiske tryk er lige mig og jeg er en lille smule forelsket lige nu. Jeg ser rigtig mange muligheder og fine tryk for mig og glæder mig til at udvikle mere på denne kombination.

På det sidste billede har jeg rammet mine tryk ind i skønne rammer som jeg har fået hjem fra Lyrumrammer. Åhh hvor er de altså lækre! Hvis man kan være fan af en ramme så tror jeg altså at jeg er fan af deres egetræsrammer!



Kommentarer

  1. Nøj de er bare flotte - elsker det sidste :-)
    Mvh
    Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg er også vild med den grå/grønne og så er der siden kommet flere til som jeg også har forelsket mig i :) Lige nu skal jeg vælge hvilke jeg beholder og hvilke der skal i butikken, det er svært :)

      Slet
  2. Hvor er de bare smukke. Kommer de til salg, eller er de til dig selv?

    kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha! De kommer til salg :) Jeg skal bare lige vælge en til mig selv og så bliver resten solgt da jeg ikke har mere vægplads ;)

      Slet
  3. Ecolinen klæder dine tryk og sat i rammer er de blevet helt perfekte! Jeg er også forelsket :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh hvor dejligt at høre Mette og ja de rammer, rammer plet ;)

      Slet
  4. De er rigtig flotte!! God weekend, og så ses vi på onsdag:)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Anne! Glæder mig til onsdag!

      Slet
  5. De er simpelthen så smukke! Elsker også de egetræsrammer ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kristina! Ja de rammer er en af de ting jeg misunder Aarhus ;) De er så lækre og jeg synes de klæder mine tryk :)

      Slet
  6. Fedt, det ser godt ud. Har aldrig hørt om ecoline, det tror jeg lige at jeg skal tjekke ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg tror du vil være vild med Ecoline! Jeg har brugt det meget som pædagog da man ikke kan lave noget rigtig grimt med de smukke farver så med de små vuggetsuebørn er der altid succes :) Når jeg maler med ungerne bruger vi tit sugerør til at puste farven rundt, det var måske en hyggelig aktivitet med dine tøser :)

      Slet
  7. Super god ide at blande to teknikker, især to så forskellige! Det ser super godt ud!!
    Lækre rammer....en skam at de kun findes i Århus!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Nola :) Ja det er virkelig en skam at det ikke er rammer man lige kan få alle steder for de er så skønne og jeg ville ønske jeg havde mulighed for at putte alle mine billeder i dem :)

      Slet
  8. Jeg er så forelsket i både farverne og rammerne!!! Uhmmm egetræ!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak! Du må se dem live på onsdag :)

      Slet
  9. Jeg er også en smule forelsket i dine tryk, de er SÅ lækre. :)

    SvarSlet
  10. Meget smukke farver og strøg.
    Lidt hypnotisk:-)

    Tina Hoffbeck
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg