Hvad skal min januar bruges på?

Jeg har været så heldig at Christina fra Rappedikke har tilbudt mig at tilbringe første weekend i februar (31-2) sammen med en masse skønne bloggere til Alt om Håndarbejdes messe i Rødovre. Jeg glæder mig helt vildt. Jeg skal den kommende uge planlægge forskellige workshops sammen med Anne Krittewitt, og ellers ligge planer for weekenden sammen med blandt andre Puk, Trine, Karen og en masse flere som jeg vil skrive om i løbet af januar som planerne bliver lagt.
Jeg er sikker på at det bliver en skøn, inspirerende, kreativ weekend som jeg helt sikkert vil anbefale dig at tage forbi. Jeg vil starte med at give 5 heldige muligheden for at vinde en fribillet til messen. Så er du interesseret i at komme forbi AOH messen i Rødovre 31. januar eller 1.-2. februar så smid en besked med din mail og jeg vil trække lod næste lørdag.

Så min Januar skal bruges på at trykke lager af lækre sager til salg, planlægge spændende workshops og sammen med andre bloggere planlægge en feeeed weekend!


Kommentarer

  1. Orv hvor er det spændende. Den messe er også på mit program :-) pøj pøj med planlægningen. Go' dag til dig

    SvarSlet
  2. Åhhhh vil sååå gerne med

    Laila Jensen
    Regnbuens@hotmail.com

    Xxx for at jeg er sååå heldig!!!

    SvarSlet
  3. Det lyder rigtig spændende - ville gerne komme forbi :-)
    Mvh
    Karin
    Kehesselballe@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er rimelig nyopstartet kreativ, og vil elske at komme med på messen og får en masse nye ideer.
    Hilsen Heidi, Heidi.bernandt@gmail.com

    SvarSlet
  5. Var lige igang med at bestille billet, da jeg læste din blogindlæg! Hvis jeg vandt en billet, så var der jo flere penge at købe for. Så håber jeg er heldig?? Kh Charlotte mail: charlottegundersen.cg@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg vil rigtig gerne med, håber jeg er heldig :)

    gulstorff1983@gmail.com /denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Åhhhhh jeg ville så gerne med- krydser fingre:-)
    Tanteskaeg@gmail.com

    SvarSlet
  8. Var derude og sidste og det var super inspirende. Kunne da godt bruge en billet så der var lidt ekstra at snolde for. ;-)

    SvarSlet
  9. Vil SÅ gerne vinde en billet, krydser fingre og alt muligt andet der kan krydses.
    M.svendseb1981@gmail.com

    SvarSlet
  10. Ih det lyder spændende. Det vil jeg bestemt se, om ikke jeg kan passe ind... Og fribilletter vil da ikke være tosset.
    Kh Anne-Mette

    SvarSlet
  11. jeg vil vildt gerne se hvad I finder på LIVE.

    kreakrumspring ( a ) theander.dk

    SvarSlet
  12. Det lyder godt nok spændende, jeg gad godt at vinde!

    SvarSlet
  13. Det lyder spændende - dem vil jeg gerne vinde:-)

    Kh Annelise - whybuy.dk
    annelisekjaer@gmail.com

    SvarSlet
  14. Det lyder som et sted jeg kunne blive inspireret :-) Håber jeg er heldig - min mail er mette@madvig.dk
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
  15. Den ville jeg rigtig gerne kigge nærmere på beany (a) villevarn.dk

    SvarSlet
  16. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  17. Orh hvor spændende :) Jeg vil super gerne vinde :) Det vil jeg rigtig gerne afsted til, for lidt ny inspiration!
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  18. Ih det lyder fedt!
    Jeg vil gerne være med :-)
    Natazcha @ Gmail . Com

    SvarSlet
  19. Spændende :-) vil så gerne vinde :-)
    Sig til hvis i mangler hjælp :-)
    Glæder mig til at se flere af jer :-)

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  20. Lyder spændende, det kunne jeg da godt tænke mig en fribillet til :-)

    / Gro

    grobird@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Vil også gerne vinde :)

    Karinaand@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Uhh jeg ville være glad,hvis jeg kunne vinde en billet derind til :-)

    SvarSlet
  23. Ups glemte at lægge min mail herind :-)
    kisser@kissersgalleri.dk

    SvarSlet
  24. Vil også rigtig gerne afsted! 😊 juliabsn@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Vildt spændende, og godt gået!
    Jeg vil gerne vinde en fribillet til messen, men tager også derud selvom jeg ikke vinder ;-)

    SvarSlet
  26. Jeg vil rigtig gerne afsted igen i år.
    Og dejligt at høre, at der kommer en masse kreative bloggere og laver workshops. Det vil jeg glæde mig til.
    Mail: pialouise1(SNABELA)gmail.com

    SvarSlet
  27. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  28. Det kunne være herligt at vinde :)
    mari_hans@hotmail.com

    SvarSlet
  29. JA FOR SØREN!
    Jeg skal helt sikkert forbi!
    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  30. Lyder spændende
    Camilla.sterll@gmail.com

    SvarSlet
  31. Skal da forbi messen igen i år.
    Siger ja tak til en fribillet, hvis jeg bliver en af de heldige ;-)
    Annie

    SvarSlet
  32. Hej Camilla

    Jeg vil da meget gerne vinde en billet derud, så jeg smider lige et lod her :)

    Kh.
    Pernille F (gammel skole veninde)

    SvarSlet
  33. Vil meget gerne vinde en billet.
    miemail67(a)gmail.com

    SvarSlet
  34. Ih altså - hvor vil jeg gerne vinde en billet. Jeg glæder mig!
    Vh Sabina
    Raiani2610@gmail.com

    SvarSlet
  35. leluso@webspeed.dk
    Håber på en billet-vi ses under alle omstændigheder :)

    SvarSlet
  36. Vil mægtig gerne vinde billet. Skal helt klart besøge messen igen i år.
    Eva@kongsholm.dk

    SvarSlet
  37. Jeg vil mægtig gerne vinde en billet, da min økonomi desværre er temmelig stram. Var der sidste år og hold da op man fik rigtig meget inspiration med hjem :-)
    Jeg krydser mine fingre for at jeg for en gang skyld er heldig.
    Connie.Hentrich@privat.dk

    SvarSlet
  38. Ønsker en billet

    Mail ..... Kirsten.gantzel@mail.dk

    SvarSlet
  39. Skal helt sikkert derud igen i år og en fribillet vil da være skønt. Rikkethunberg@gmail.com

    SvarSlet
  40. Uh, jeg kunne godt tænke mig at vinde. Blog(snabel-a)annebauer.dk

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg