Fart over feltet, 1000 km

Der er rigtig kommet fart over feltet. Mit 2014 er kommet løbende fra start. Jeg har været afsted på 9 ture siden 2. januar. Det er så fedt, jeg kan mærke hvordan det allerede kribler i fødder og ben for at komme ud, hvordan jeg ser frem til den halve time alene i mørket med vinden fra øresund ruskende i håret og min puls bankende i kroppen. Det er fedt og tankerne får lov til at flyve uden noget fast sted at skulle lande. Jeg er vild med den opbakning vores løbemål 2014 har fået her på bloggen og jeg glæder mig til at følge jer andre og heppe på jer! Vi når det og vi bliver så hammer stolte af os selv!

Ind til videre løber jeg sammen med

Pia Louise

Skal du med? Smid en kommentar så sætter jeg dig på løbelisten og hepper på dig hele året!

Husk: Hellere sætte målet ned end undervurdere dig selv! Jeg tror på at vi kan!

Kommentarer

  1. Du er for sej!! og så fedt med motivation Camilla, god idé. Jeg går dog stadig, men har gået 60 km plus det løse, så det går fremad (haha) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super sejt Mette!!! Så når du da 500 inden januar, jeg er sikker på at du lige om lidt sætter målet op til 1000 fordi du får blod på tanden :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg