En lille workshop i folderi og en skøn dag som næsten er forbi...

Idag, i morgen og på søndag holder jeg sammen med Anne Krittewitt workshops i simple foldeteknikker. Vi har planlagt 4 fine ting som alle har udgangspunkt i den samme foldestart, og så blev vi også lige nødt til at vise det lille juletræ frem. Idag har været smadder hyggelig og tiden er suset afsted. Vi har mødt en masse med bloggere, med instagrammere og med kreative mennesker. Det har været skønt at snakke med jer alle sammen og det har være så hyggeligt at tilbringe dagen sammen med to gange Anne, to gange Christina og Louise. I morgen bytter vi én Anne og Louise ud med Puk og Karen men ellers er vi klar til endnu en dag med gang i bloggerhyggen, foldehyggen og kreahyggen. Anne og jeg lovede flere besøgende at linke til de DIY som vi har valgt at bruge. Alle er fundet på Pinterest og kan findes lige her, her, her og her

Selvom der var gang i den på vores stand idag fik jeg også snoldet lidt, heldigvis havde både Christina Smuttii.dk og Anne og Louise G-uld.dk lækre sager med som kaldte på mig og ville med hjem til Amager, sådan kan det jo gå !

Vi fik besøg af søde Charlotte som gav mig den fineste gule gave som passer lige ind i mit gule humør. Jeg er pjattet med den!


Kommentarer

  1. Det ser godt nok lækkert ud :) Jeg glæder mig meget til at besøge jer imorgen!

    SvarSlet
  2. Det ser virkelig fint ud, men jeg kan desværre kun åbne det første link på jeres foldeideer. Hved ikke om det bare er mig ellers vil jeg blot luge fortælle dig det:-)
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har samme problem. Det ser ellers hyggeligt ud.

      Slet
    2. Hej Helena og Marie-Louise. Jeg kan godt komme til alle 4 links, både når jeg er logget af og på pinterest, så kan desværre ikke finde ud af hvad problemet er.

      Slet
    3. I dag kunne jeg godt, så ved ikke lige hvad fejlen skyldtes i går:-)

      Slet
  3. Jeg ville sørme gerne ha' foldet med jer, specielt fordi jeg slet slet ikke kan få grebet om de træer, jeg kommer til det samme sted, og bum, så kan jeg ikke gennemskue vejledningen til næste skridt (og jeg som troede jeg var meget visuel, haha)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg