Årets første tryk

Jeg har ikke trykt i år. Et eller andet har holdt mig tilbage ud over rod, kaos og sygdom. Jeg ved ikke hvad det er og måske finder jeg aldrig ud af det. Igår kom jeg igang igen og det var skønt! Jeg har gået med nogen tanker om lag på lag og flere af samme tryk blandet med noget helt andet. Det skulle afprøves inden jeg sætter de nye streger i produktion. Jeg synes det virkede og jeg er ret glad for resultatet! Jeg tror 2014 bliver et år med mere unikaproduktion og mindre masseproduktion. Jeg tror 2014 bliver året med en masse serier og knap så meget det samme. Derfor bliver alle mine nye tryk nummereret enten fra 1-100 eller x/20 alt efter hvad jeg finder på. Jeg har lyst til at afprøve en hel masse og ved næsten ikke hvor jeg skal begynde! Måske jeg bare skal begynde med en ting og så se hvor den leder mig hen. Jeg ved det ikke, men håber de kommende uger hjælper lidt med at vise vejen!

Igår trykte jeg en hjort i forgrunden for en hel birkeskov. Skoven er trykt dip dye og hjorten er i yndlings kobber og neonkoral. Jeg kan lide det og ved at det ikke er sidste gang der kommer mere end et tryk på papiret.

Billederne er taget i nattens mulm og mørke og farverne kommer slet ikke til deres ret. Jeg vil se om dagen byder på lys så jeg kan få en smukt billede af trykket. Hold evt øje med instagram, tror jeg ligger billedet der.

Senere afslører jeg hvem, der skal med på Alt om Håndarbejde messen i Rødovre om 3 uger.




Kommentarer

  1. Glæder mig til at se hvad du finder på i det nye år. Du er en kæmpe inspiration :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg