AOH, vi ses.

Først tillykke til Karin Ea, Charlotte Gundersen, Kamilla Stenå, Anne-Mette og Annelise Kjær. I har vundet fribilletter til AOH messen. Jeg håber i vil kommer forbi bloggerstanden og hilse på og evt deltage på vores workshops. Anne-Mette, måske du endda vil vise lidt af dine foldeegenskaber frem? Vi skaffer en masse foldemateriale.
Send mig jeres adresse på kontaktmyminmy (snabela) gmail.com så sørger jeg for at billetten sendes til jer.
Vinderne er trukket ud fra mine ungers alder og min mands og min fødselsdato.

Forleden aften mødtes jeg med Puk, Christina og Anne og lagde lidt hyggelige planer for weekenden. Jeg glæder mig rigtig meget til at bygge bloggerstanden op, vise hvad vi står for, holde små workshops og snakke med alle jer der kommer forbi! Jeg holder nogen enkle workshops sammen med Anne Krittewitt, Puk holder Stempel workshops lørdag og søndag og dem kan jeg virkelig anbefale. Jeg har selv været afsted til workshop hos Puk og det er virkelig en fornøjelse man kan gemme på længe.

De næste uger skal jeg nok opdatere om vores planer for messen efterhånden som de falder på plads!

Kommentarer

  1. Fantastisk det vil jeg glæder mig så meget til :-)
    Mvh
    Karin

    SvarSlet
  2. Jubii! Det vil jeg bestemt gerne - altså komme og folde lidt på bloggerstanden. Mon man skulle tage derud fra morgenen af og så bare slå sig ned? Lægger I en form for program ud fra, hvornår I laver hvilke workshops?

    SvarSlet
  3. Jubiii hvor skønt at jeg har vundet en billet - glæder mig allerede :-)

    Kh Annelise
    Whybuy.dk

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg