Alt Om Håndarbejde messen 2014

Jeg har idag været i Rødovre sammen med Christina fra Rappedikke for at sætte rammerne for den stand som jeg skal dele sammen med en masse andre bloggere den kommende weekend. Vi skal vise et udvalg af vores sager frem, sælge lidt, liveblogge, holde workshops og HYGGE! Vi glæder os til at vise en lille flig af fantastiske blogland frem til de fremmødte på AOH messen og vi glæder os til at tilbringe weekenden sammen.
Anne Krittewitt og jeg byder inden for til folderier med henblik på at give inspiration til at pynte de fineste fastelavnsris. Puk inviterer til stempelproduktion og hækling med Karen Klarbæk.

Fredag d. 31. januar
Papirfoldning med Camilla og Anne kl. 11-12 og 14-15

Lørdag d. 1. februar
Håndlavede stempler med Puk kl. 11-12
Hækling med Karen kl. 13-14
Papirfoldning med Camilla og Anne kl. 15-16

Søndag d. 2. februar

Håndlavede stempler med Puk kl. 11-12
Hækling med Karen kl. 13-14
Papirfoldning med Camilla og Anne kl. 15-16

Jeg har lavet de sidste forberedelser her til aften, bagt kager, købt blomster og pakket postkort og visitkort. Jeg er klar! Vi ses (måske) i weekenden. 

Kommentarer

  1. Det lyder meget meget spændende det hele! Sikken en oplevelse I får! Held og lykke med det hele, glæder mig til at høre og se mere derfra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha søde Nola! Det var en fantastisk mulighed som Alt om håndarbejde og Christina fra Rappedikke gav os!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg