2014

Nyt år, ny kalender, nye ideer, nye muligheder.
Vi er kommet godt ind i 2014. Vi havde valgt at trække stikket ud og tage i sommerhus uden for internettets rækkevidde sammen med et vennepar og deres datter. Børnetid om dagen og voksentid om aftenen. Det var fedt at have den voksentid som hverdagens logistik og puttetider ikke altid tillader. Det var fedt at sidde mange timer om aftenen/natten og snakke om alt uden at tage hensyn til at ungerne skulle hjem og puttes.
Vi holdt børnenytårsaften med børnemad, børnehygge, stjernekastere og knaldperler. Kl 21.00 var der ro på værelserne og så blev der disket op med voksennytårsaften. Vores unger kan ikke holde den kørende til kl 00.00 så vi havde prioriteret at give dem nytårsaften inden for deres tidsramme og så ellers give den gas på voksenhyggen når ungerne var puttet. Det var en rigtig fin måde at gøre det på, og så længe ungerne har den alder de har passede det super godt!
Jeg glæder mig til at opleve 2014. At spille med på brikker jeg bliver tilbudt. At kaste terningerne og se hvor de fører mig hen. Jeg har selv mange drømme og planer for 2014. Jeg har drømme om nye motiver og produkter. Jeg har drømme om skønne dage sammen med lillebror som skal blive hjemme sammen med mig helt frem til februar 2015 og jeg har drømme om dejlige stunder sammen med min familie!

Kommentarer

  1. Det lyder som en rigtig god aften og nogle gode intentioner for 2014 <3

    Kh Camille

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også :) Håber i er kommet godt til norge trods søsyge og vandvittig dyr pølseret :)

      Slet
  2. Det lyder da bare helt ideelt med sådan en nytårsaften... vi havde planer om at tage til Berlin i en lejlighed med børnene og bare tage det laissez faire, desværre var lejligheden optaget, så det må blive en anden gang. Vi havde nu en fantastisk aften. Søde Camilla - jeg glæder mig til at se, hvad du finder på i det herrens år 2014 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde faktisk også Berlinplaner og tror at de bliver ført ud i live i år :) enten til jul eller nytår eller begge dele :)Glæder mig til at udfordre 2014 og glæder mig også til at se hvad året bringer dig :)

      Slet
  3. Det lyder som en skøn aften, sådan gjorde vi også da vores unger var en smule mindre. Vi holder altid nytår med min søster og hendes familie. Vi har til sammen 6 drenge, og i år var alle oppe helt til over midnat. Det blev den idéelle blanding af børne/voksen hygge. Jeg glæder mig til at følge dig i 2014, og se hvad året bringer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en perfekt aften selvom jeg glæder mig til at ungerne kan opleve nytårsbraget kl 00.00 :) Lyder hyggeligt med 6 knægte som kan fyrer den af! Vi holdt tit med min fætter og kusine da jeg var lille, det er til dato de bedste nytårsaftner :)

      Slet
  4. Perfekt aften for alle! Det må være en win win situation :-)
    Det er skønt at stå fuld af forventning, ideer i lommen og god energi foran et helt nyt og friskt år, jeg håber at alle dine (og vores) drømme føres ud i virkeligheden :-)
    Let's go.....

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg