Stor dreng lille værelse… sæt igang

Lillebror blev 10 mdr juleaften. Der er altså ikke længe til at han bliver 1 år! Tiden flyver og jeg kan slet ikke følge med. Synes lige vi er kørt på hvidovre for at tage imod den lille mand. Nu er han alle vejne, rejser sig ved alt, står uden støtte, leger med biler, spiser selv (ud over det hele), driller sine søstre og elsker sin familie. Det er dermed også ved at være tid til han får sit eget sted. Et sted hvor han må pille i alt, kan få ro når han skal sove og et sted hvor han ikke bliver forstyrret i sin leg. Vi har et lille kammer 1,80x3 m. Det skal sættes i stand, gøres rart og lækkert og gøres klar til lillebror. Vi er idag startet på at rykke kontoret ud af kammeret. Det kommer til at tage sin tid og bliver gjort i etapper, så derfor skal her være fint selvom 10% af lejligheden ligger i byggerod.
Jeg har hentet et fint lille hvidt skrivbord til os i IKEA. måske det skal være det, måske det bare er midlertidigt, men bord med bukke kan man altid bruge, især når man er typen der tager på marked.
Vi har et rigtig flot skrivebord i tankerne, men det er et vi selv skal bygge, og det har ikke første prioritet lige nu.


Kommentarer

  1. Som skrevet på IG er det et rigtig fint kontorhjørne. Jeg er lidt lun på det skrivebord, men vil glæde mig til at se jeres selvbyggede, når den idé bliver ført ud i livet. Dejligt at Erik kan få sin egen oase.
    Tusind tak for dit dejlige brev Camilla! Det lå i postkassen, da vi vendte hjem fra Århus i dag. Påfuglen med nissehue er bare for fin, og træerne er jeg helt vild med. Kram herfra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et rigtig fint skrivbord til prisen og jeg vil helt sikkert anbefale det :) Benene findes i forskellige farver så man kan lege lidt med kombinationerne :) Dejligt at posten kom frem, lidt sent men så er de klar til næste jul :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg