Snart er det snart det er snart… med surt opstød og efterfølgende give away

Så er der en uge tilbage. En uge tilbage til den dag vi har ventet på så længe, børn og voksne med mere eller mindre kriller i maven. Heldigvis har vi lavet en masse hyggelige og sjove løjer så tiden føles mindre lang. Nogen gange fylder vi endda december med for meget hvis jeg skulle komme med min mening. Så snart man har flere børn og de går på forskellige institutioner, ja så er december sådan set planlagt for en. Puha, det kan blive lige lovlig meget, og ungerne bliver helt kuldrede og kan ikke finde rundt i mandag-tirsdag-torsdag for der er ikke længere nogen rutine de kan hænge deres tryghed på. Nå alt gøres jo i bedste mening og vi overlever jo for det meste og heldigvis rammer vi årets kedeligste måned lige efter så kan vi ligge på langs og kigge hinanden dybt i øjnene, spille spil og dase. 
Så nu skal jeg nok komme i julehumør, det hjalp at få luft!
Igår trak Nola den heldige vinder af vores 3. søndag i advent give away og jeg har fået æren af at udlodde en præmie til 4. søndag i advent. Denne gang sætter jeg et af mine nye påfugletryk på højkant. Det er trykt på grå kardus som er overdrysset med kobber og sølvnister. Påfuglen trykkes med kobberbinder og er hvis jeg selv skal sige rigtig fin!
Alt du skal gøre er at ligge en kommentar samt din email til dette indlæg, så trækker jeg lod på søndag.


Kommentarer

  1. ÅH - her er jeg jo nødt til at være med!! Hvis jeg vinder, tror jeg godt jeg kan snige et tryk mere ind på en væg, uden Jesper opdager det ;)

    SvarSlet
  2. Sådan en kobber påfugl ville jeg godt nok gerne vinde. Har i forvejen en smuk én i tyrkis-grøn, men er sikker på der er plads til én til.
    Glædelig jul
    sskovlarsen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Ønske ønske ønske.. Jeg har længe ønsket mig et af dine smukke prints.. Så jeg krydser mine små fingre og håber, håber, håber. Lækkert print, lækker give-away

    Min mail er jannie_lm@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Er det meget skrækkeligt at jeg fandt vej herhen fra IG fordi du lokkede med er surt opstød?!? Heldigvis er bekendt med dine skønne tryk så jeg vidste at der også gemte sig positive godtere til os læsere. Er lidt enig i dine tanker... Det er også svært at få Bedsteforældrene med til juleklip i både skole og børnehave.

    SvarSlet
  5. Der er nærmest gået sport i at holde julearrangementer :-) Smukke billeder du laver, håber at den fugl kommer til at hænge hos mig Go' aften til dig

    SvarSlet
  6. Så godt skrevet. Min dreng trives bedst med rytme og december har været meget udfordrende!

    SvarSlet
  7. Så godt skrevet. Min dreng trives bedst med rytme og december har været meget udfordrende!

    SvarSlet
  8. Den er så fin, den vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  9. Et så fint tryk, ville pynte her hos mig.

    SvarSlet
  10. Den vil klæde min væg så meget- håber jeg vinder

    SvarSlet
  11. Jeg er vild med dine smukke tryk og kan sagtens finde plads på mine bare vægge i det nye hus :) Gode og zen-agtige juletanker til dig og familien :)
    Kh Rikke
    Rikkecorfixsenwhitt@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Man har da lov at håbe på man er heldig :-)
    Go' jul fra Britt.
    00003@bcbnet.dk


    SvarSlet
  13. Den er simpelthen så fin. :)

    Christina Bonke, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg har faktisk lige skrevet et indlæg om, hvordan vi egentlig ikke rigtig har så noge juletraditioner. Men hvordan det vigtigste for mig er juletimen, hvor vi ser julekaldere og sidder tæt.

    Og med det sagt, så x'er jeg alt og håber, at jeg vinder den sidste advent. Jeg har længe kigget efter dine fine tryk på IG.

    SvarSlet
  15. Hvor er den altså bare flot! Jeg skal helt sikkert have én - om jeg vinder her eller ej :-)

    SvarSlet
  16. jeg vil gerne deltage. hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  17. Den her vil passe godt ind i min og kærestens 'nye' fælles hjem :-) Den deltager jeg gerne om at vinde:-)

    SvarSlet
  18. Krydser fingre ;-)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  19. Smuk smuk smuk! Ih den ville være så fin herhjemme, og den ville blive nydt hver eneste dag! - Sisi (sisilina.sisilina(a)gmail.com)

    SvarSlet
  20. Den er da fin. Tag mig :) Charlie

    SvarSlet
  21. Smuk fugl..!
    Kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  22. Elsker din påfugl

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  23. Uh, jeg har lige den rette plads til det smukke tryk;)

    /Maja-Louise
    m-lhc(@)hotmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg er helt vild med den <3
    glædelig jul, trods alt det der er svært.

    teklavad@Hotmail.com

    SvarSlet
  25. Hvor har du ret med december når man har børn i forskellige institutioner! Synes man render hele tiden. :-)
    Med det sagt vil jeg rigtig gerne vinde din påfugl. ♡♡♡

    SvarSlet
  26. Hvor er den bare super fin, og ville passe flot på min væg :)

    carina_andersen@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Vil så frygtelig gerne vinde sådan et fint tryk!

    benteskou@gmail.com

    SvarSlet
  28. Det er så smukt :) Det vil jeg meget gerne vinde!
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  29. Ej, hvor er den fin - jeg ved lige præcis, hvor i min stue, den ville passe perfekt ind :)
    - Elena
    (elenaselmar@gmail.com)

    SvarSlet
  30. Jeg går også og overvejer om vores familie skal hoppe på "minimal jul" næste år - det er simpelhen for meget...

    Kobberfuglen er VILDT smuk og papiret passer super godt til. Den må meget gerne flyve hjem til mig.

    SvarSlet
  31. Åh... påfuglen er så skøn og i kobber erden vildt flot. Ville eelske at have den hængende herhjemme.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  32. Den ville jeg godtnok gerne vinde, så flot, og har det perfekte sted til den hvis jeg skulle være så heldig! Er iøvrigt helt enig med din december observation. Glædelig jul!

    SvarSlet
  33. Ihh, den er godt nok fin. Den vil jeg godt nok gerne vinde. Med ønske en glædelig jul og et godt nytår.

    ch.ha.81@gmail.com

    SvarSlet
  34. Den vil jeg rigtig gerne vinde. Du laver enormt smukke ting:) mvh lisjen5@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Lige som Nolas fine tryk (som jeg desværre ikke vandt), vil også dette skønne tryk passe som en drøm på den gallerivæg jeg er ved at samle sammen til i soveværelset. Tænk at kunne vågne til lækkert kobbertryk XXX

    SvarSlet
  36. Den er så slot!
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  37. Det er en fin præmie, så jeg er nød til at være med :-)
    MVH Malene fra www.brombleberries.blogspot.com
    Mail: trutte-salg (at) Yahoo . dk

    SvarSlet
  38. Træk nu mig, er vild med det tryk, det er virkelig virkelig pænt.

    Mvh Simone
    Medvingerbagud.blogspot.dk
    Sberiksen87@gmail.com

    SvarSlet
  39. Nu var jeg ikke hurtig nok på instagram, så jeg krydser alt hvad jeg kan for masser af held i din advents give away, så jeg endelig kan få myminmy hjem på min væg :)

    Min mail er mille1000fryd@hotmail.com

    Kh Mille

    SvarSlet
  40. Åha - bare den smukke påfugl kunne bo hos mig :-)
    soester-lagkage@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Det ville være en fantastisk kærkommen tilføjelse til væggen i vores lille hus. Håber jeg bliver den heldige :)
    pitauber @ gmail.com

    SvarSlet
  42. Wauw, det vil jeg sindssyg gerne vinde til min stue😍
    Tenna87@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Smuk!! Jeg er med:-)
    Rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  44. Hvor er det bare nogle flotte ting, du laver! Påfuglen ville være kærkommen i vores nye stue, da min kæreste og jeg lige har købt vores første lejlighed :)
    Mvh. Louise (rottboell@ofir.dk)

    SvarSlet
  45. Det er bare den jeg har aller aller aller aller aller aller størst lyst til at vinde. Må jeg bare være heldig. Og den heldige bliver heldig, den er undt til den allerheldigste!
    (mig)???!!.. I virkeligheden er jeg aldrig heldig i den slags.

    SvarSlet
  46. Jeg har kigget og kigget på dette fiiiiine print. Og så kommer der en give away - hvor heldigt er det?! Uh jeg ville ønske mig det meget. Mvh Mette. Metter.rasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  47. Jeg er enig med dig i at julehyggen har taget lidt overhånd, og som flerbarnsfamilie er det for meget af det gode. Jeg kan også bedst lide at planlægge vores fritid selv, men kan heller ikke sige nej til ungerne, som gerne vil til arrangementerne..
    Den smukke påfugl må gerne bo herhjemme, og den kommer kun til at opleve det jul vi selv holder d. 24/12. Promise!

    SvarSlet
  48. Håber at julehumøret er ved at være på plads.
    Og den påfugl er så fin.

    SvarSlet
  49. Åh jeg vil mægtig gerne vinde. Den vil passe perfekt til de kobber-ting jeg bestiller om lidt ;)

    SvarSlet
  50. Smuk, smuk, smuk!!! nu krydser jeg VIRKLIG fingre... (jamvestergaardlarsen@gmail.com)

    SvarSlet
  51. Den är så fantastiskt fin att jag inte inte kan vara med på den här Give Away!! Wenche@wform.dk

    SvarSlet
  52. Utrolig flot Give Away! Du er stor kreativ inspiration.
    sabull59@gmail

    SvarSlet
  53. Ta mig, ta mig, ta mig...
    Er helt vild med din flotte påfugl :)
    mange julehilsner maria@kajgaard.dk

    SvarSlet
  54. Simpelthen så smukt! :-)
    Maria(a)kvote.dk

    SvarSlet
  55. Smuk med smuk på! Jeg er med.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  56. Så smuk <3
    /Nina voresalbum(a)hotmail.com

    SvarSlet
  57. Hvor den bare super fint:)

    lone_hm@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Super flot.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  59. den ville jeg gerne vinde, ville se så godt ud på min væg!
    marie6100@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Jeg er med :)
    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  61. Den er bare så fin! God jul :)
    katrine-hansen@hotmail.com

    SvarSlet
  62. Helt ideel til væreslet :-)

    Laura Jensen
    laurajensen19@live.dk

    SvarSlet
  63. Hvor er det et smukt tryk. Det ville jeg elske at vinde,..

    SvarSlet
  64. Dejlig give away, krydser fingre for jeg vinder!

    SvarSlet
  65. Den er SÅ fin!
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  66. Super fedt tryk, den vil jeg da gerne have

    SvarSlet
  67. Jeg drømmer om et af dine fine tryk.

    Annasmorblogger@gmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg