Nr 63 og rolig weekend

Det var det lykketal min søde mand nævnte da jeg bad ham sige et tal mellem 1 og 81. Bag dette heldige tal gemmer sig Laila Jensen. Stort tillykke til dig! Send mig din adresse på mail så sender jeg et påfuglenet afsted til dig. Til alle jer andre; 1000 tak for jeres kommentarer! Stafetten er nu givet videre til Nola som sætter en ny give away igang i morgen!

Min weekend blev noget anderledes end jeg havde regnet med. Lørdag morgen kl kvart i kvalme kunne jeg mærke at for lidt søvn, for meget vand, blæst og kulde blandet med for lidt tid med min familie gjorde at jeg måtte melde fra til julemarked på skabelonloftet. Det var en rigtig god beslutning. Vi har fået lidt mere julepynt frem, mødt Kristian fra Ramajang, købt de sidste julegaver og julehygget. Så nu har jeg mere energi og er klar til den kommende uge.
På tirsdag har jeg vagt i Workshop Cph sammen med Sofie fra Hektøj. Jeg har alle mine rester med fra diverse julemarkeder og Sofie giver 20% i rabat på alt hendes tøj resten af december.

Kommentarer

  1. Hvad tid er der åbent i Workshop Cph på tirsdag? (Fremgår ikke af hjemmesiden, men er måske en ekstra åbningsdag pga julen ;-). Mvh Manja

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er åbent fra 13.00-18.00 :) Ja vi har ekstra åbent tirsdag og søndag her i dec :)

      Slet
  2. God beslutning at melde fra i stedet for bare at klø på og overhøre signalerne Camilla, det har jeg også øvet mig gevaldigt i i år og ikke mindst denne december. Der er blevet luget kraftigt ud i diverse klassejuleafslutninger, fritidsaktivitetsafslutninger osv til fordel for julehygge i familien, der var en stor julefest for alle årgange på mine drenges skole og derefter så et væld af andre juleafslutninger i klasserne, hvilket jeg altså synes var unødvendigt og ikke mindst voldsomt stressende... De ser bare skønne ud dine to tøser, og ligner dig meget :-)) Ha' en dejlig uge. Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nemlig så tiltrængt og skønt at få lov til at SE min lille familie og ikke bare sige god nat til dem :) Vi har også luget kraftigt i år når både børnehave, skole, fritter og arbejde vil julehygge bliver familien glemt, og det er alt andet lige familien der er den vigtigste hvis jeg skal have noget at sige. Ja jeg kan vidst ikke løbe fra at det er mine tøser <3

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg