Julen lister ind

Normalt plejer jeg at springe rundt som en anden julegris når vi nærmer os midten af november. I år har mit fokus også været på julen, i meget længere tid faktisk da jeg har forberedt diverse julemarkeder. Det har så gjort at det lille hjem har haltet lidt efter hvad angår julepynt og julehygge. Stille og roligt er julen listet ind og har fundet sin plads. Vores juletræ er i år et lille buttet et med babyvenlig julepynt, det er rigtig fint og skaber en dejlig hygge, jeg glæder mig dog til næste år, når jeg kan have mit Disney juletræ med over 130 glaskugler. Vores ene vindue er pyntet med minder fra hyggelige juleøjeblikke i 2013. Ny-gammelpynt fra Puk, Butikflittig og Smukt Brugt. Næste weekend holder vi juleklippe klistre dag for ungernes venner, mon ikke julen for alvor tramper ind der.

Kommentarer

Populære indlæg