Flittig

Idag trodsede Lillebror og jeg den vilde vind og drog til Vesterbro. Vi havde sat kursen efter Butik Flittig på Sønder Boulevard 68. Butik Flittig er et lille åndehul midt i byens puls. Et sted hvor man kan komme ind, blive væk for en stund og drømme om alle de skønne ting man kan lave. Sara som har butikken har den fineste næse for genbrug, retro, japanske uundværlige dimser og DIY. Butikken bugner af glimmer, glitter, gør-det-selv og genbrug i et skønt virvar! Jeg brugte næsten en time på de sparsomme m2. Hvis ikke vejret havde været så dårligt og lillebror havde været så træt så kunne jeg godt ha snuset rundt lidt længere tid. Butikken har åben alle dage frem til jul fra 11.00-17.00. Efter jul holder Sara åbent onsdag, torsdag og fredag + lørdag hvis man er heldig.
Tjek @butikflittig ud på instagram, her bliver alle herlighederne afsløret.
Butik Flittig beskyttes af den fine ET skytsånd. Den findes i mange forskellige juleudgaver. Jeg har forelsket mig i dem alle sammen men nøjedes med en lille engel denne gang. Der skal jo også være noget at glæde sig til.



Kommentarer

  1. OMG kan allerede nu se det er min nye yndlingsbutik!!! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jepper, sådan har jeg det også, der var bare SÅ hyggeligt og varmt!

      Slet
  2. Øv at den ligger så langt væk! Heldigvis har jeg kunne bestille lidt over instagram - men hepper på en webshop, så man kan se alle herlighederne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg arbejdede også på webshop ideen da jeg stod og fik varmen, og den er på vej kan jeg fortælle :)

      Slet
  3. Den ser super hyggelig ud. Tror at jeg må forbi næste gang jeg er i nærheden. Det ligger jo ikke særlig langt væk fra hvor jeg bor.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg