En vinder, #julepyntsudveksling og skønne julebreve

Først skal der lyde et stort tillykke og glædelig jul til Trine med kommentar nr 12, venligst udtrukket af min søde mand. Send mig en mail med din adresse så sender jeg en lille kobberpåfugl afsted til dig når posthuset åbner igen. Til alle jer andre, glædelig jul og hold øje med bloggen for 2014 starter med flere top lækre give aways fra skønne mennesker som vil forkæle jer!

SÅ vil jeg vise jer nogen fine ting jeg har modtaget her i december. Jeg har deltaget i en juleleg som har fundet sted både her i blogland og på instagram. Legen har fået tagget #julepyntsudveksling og det er fantastisk at se hvor meget fint der har taget turen rundt i Danmark med posten. Jeg selv har sendt 3 engle og tre foldede træer afsted til Mille, Cecilie og Anne-Mette. Jeg har modtaget det fineste julepynt under kategorien "Nordisk" fra de damer. Disse skatte kan du se lige her på instagram. Der ud over har jeg fået juleoverraskelser fra Mette og Tina. Åhhh hvor blev jeg altså glad. Breve fyldt med varme og søde tanker.
I vores ene vindue er julepynten samlet i år. I midten står en buket grene med fine røde bær. På disse grene hænger pynt kreeret af dygtige og søde kvinder fra blogland og instagram. Jeg føler mig enormt priviligeret over at kunne pynte mit vindue med skønne sager som er lavet til mig! Jeg håber at Sine og Anne-Mette har mod på at sætte julepyntsudveksligen igang igen næste år, for selvom jeg har været sat til side af sygdom har det været fantastisk hyggeligt at finde på og lave noget helt særligt til de tre førnævnte kvinder!


Kommentarer

  1. Juhuuuu!! Glædelig jul til dig og dine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og tak for din mail, jeg skipper trykket afsted til dig efter nytår!

      Slet
  2. Det er da også en super fin ide, jeg har holdt øje med pynten på instagram, det er så fint. Glædelig jul til dig og familien :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må være med næste år. Det har været så hyggeligt, jeg har fået en hel æske kun med pynt fra blog og instagram :)

      Slet
  3. Glædelig jul til dig og familien :-) Tusind tak for de søde engle og juletræerne. Englene er straks hængt på juletræet, mens juletræerne står på vores lille kommode i gangen. Hvor er de bare fine. Jeg er også glad for at se, at kugler og stjerner er nået helskindet frem. Knus Anne-Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre pynten nåede frem! Håber virkelig i har mod på og lyst til at stå for det igen næste år!

      Slet
  4. Jeg håber at du har haft en God jul. Jeg er stadig glad for at der var så mange der havde lyst til at være med i vores lille jule leg. Jeg er helt vild med dine juletræer, synes virkelig at de er flotte.
    Jeg er ikke helt afvisende på at gentage succesen næste år. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde en fin jul tak og endnu engang 1000 tak fordi i gad organisere julepyntsudvækslingen! Det var drøn hyggeligt og kunne helt sikkert blive en fin tradition!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg