20 ting om mig

På instagram er der en fin leg hvor man opfordres til at fortælle 20 ting om sig selv. 20 vigtige, sjove, underlige, irrelevante ting som giver et lille kig ind gennem det private vindue. Jeg har valgt at skrive de 20 ting her på bloggen, måske nogen af jer andre bloggere har lyst til at være med?
Here it goes:
1. Jeg er født i 82, er altså 31 år, jeg har glædet mig til at blive 30 siden jeg fyldte 18.
2. Jeg får ofte at vide jeg opfører mig som en gammel dame hvilket er sjovt da jeg samtidig stadig bliver bedt om at vise id hvis jeg vil købe alkohol.
3. Jeg har 2 mindre søskende, min bror er min nabo og min søster bor heller ikke så langt væk, bortset fra lige nu hvor hun bor i Kina.
4. Jeg gik på Rudolf Steinerskole til midten af 9. klasse, så skiftede jeg til katolsk skole og fik 9. klasse eksamen.
5. Jeg flyttede til Paris sammen med min familie da jeg var lille, der gik jeg også i Steiner skole, smart at kunne flytte ned til samme system, kun sproget var anderledes.
6. Jeg har haft en puddel som begik selvmord og fik samme aften verdens sødeste labrador, Bastian.
7. Jeg endte efter mange svinkeærender med en HF eksamen.
8. Jeg er uddannet pædagog. Jeg så min mand første dag på seminariet og har været forelsket i ham lige siden. Skulle dog lige kæmpe lidt for at få ham på krogen.
9. Min mormor er et af mine helt store forbilleder og det smerter mig at hun aldrig nåede at møde min mand eller se mine 3 børn. Jeg er dog sikker på at hun et eller andet sted, fra en sky eller hvor hun nu er, ved at jeg er i gode hænder og er stolt af den familie jeg har fået.
10. Vi har ikke noget TV signal hos os, men elsker at se streamede TVserier sammen når ungerne er lagt. Især krimi og science fiction.
11. Jeg ville gerne være 170 cm have perfekt BMI og langt krøllet hår. Men er 160 cm, de manglende 10 cm i højden har jeg til gengæld i drøjden og mit lange hår bliver altid klippet af når jeg får fnidder af det.
12. Jeg har altid, så længe jeg kan huske, ønsket at få en datter i september. Det fik jeg 2. gang. Første gang valgte hun at komme 5 dage før termin og snød sig derfor ind i august.
13. jeg havde samme terminsdag med begge piger.
14. Jeg har spillet Cello i 9 år. Og trompet i 2 år hos Perry Knudsen.
15. Jeg har haft briller siden jeg var 7 år. Jeg elsker at gå med briller og har, så jeg kan skifte efter humør, vejr og tøjstil.
16. Jeg har flere tatoveringer og glæder mig til jeg skal have den næste! Har faktisk motiver til de næste tre så det er bare et spørgsmål om at spare sammen!
17. Jeg bryder mig ikke om at gå i bad. Hader at skulle ha tøjet af, for at fryse, blive våd, fryse igen og så bare tage nyt tøj på. Men jeg gør det for jeres andres skyld.
18. Jeg elsker at fløjte til Roger Whittakers musik mens jeg mindes maddage med min far.
19. Jeg elsker farver og ser alt i farver; musik, stemninger, regnestykker og ord. Glade ord, sure ord, glad musik, sur musik osv.
20. Jeg støvsuger hver dag, jeg elsker følelsesn af et rent hjem der er klar til at blive indtaget. At her så roder 10 minutter efter fordi vi er 5 mennekser med krudt i røven, det må man bare tage med, og i morgen er der atter en dag hvor der kan støvsuges.


Kommentarer

  1. Svar
    1. Tak fordi du spurgte :) Kunne bare ikke overskue at skrive det hele på telefonen :)

      Slet
  2. Tak, det var spændende at læse. Det fik mig lige til selv at gøre det på min blog også :-)

    Kh Camille.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også god læsning over hos dig :)

      Slet
  3. Spændende at læse og høre lidt mere om dig. Jeg har også lavet de 20 om mig på IG, men det kunne da også været jeg skulle skrive dem i et indlæg på min blog.

    Du ønskes forøvrigt en rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  4. 11, 16, 17 og 20 kunne være skrevet af mig :-D Det er sjovt at læse mere om personen bag skærmen. Tak fordi du deler. Jeg har selv skrevet mine 20 på IG, men jeg tror, at jeg også skriver dem på bloggen.

    SvarSlet
  5. Hvor er det hyggeligt med lidt mere viden om kvinden bag bloggen :) Tak for dit indlæg :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg