Limited edition

Jeg trykker så det står om ørene på mig med binder og pigment. Jeg skal være klar til de kommende julemarkeder. Det første løber af stablen i den kommende weekend i Frederikssund. Ud over mine cirkeltryk og påfuglen tager jeg også nogen limited edition insekter med. De bliver kun trykt i 20 eksemplarer hver så det er først til mølle. Jeg har blandet en smuk varm grå og en fræk pastel-neon-koral. De er afdæmpede med kant, det kan jeg lide.
Ud over mine tryk har jeg pudebetræk, muleposer, trykte notesbøger, foldede juletræer og adventsstager med.

Kommentarer

  1. Dine prints skal nok blive revet væk. Jeg er spændt på hvordan det går til de forskellige markeder.

    SvarSlet
  2. Hvad koster de, og kan man købe dem i Smukt Brugt?

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg