Juletræet med sin pynt eller som pynt

I må undskylde at jeg juletræs-spamer jer. Men jeg er altså helt forelsket i de små papir-gran-fætre. Jeg har efterhånden fået lavet en STOR portion og de er pakket i fine poser. Halvdelen er uden snor og halvdelen har fået en fin lille kobber snor i toppen så de kan hænge i vinduet, på en gren eller hvad man nu kan finde på. Jeg har lagt en god stak ned i Smukt brugt, resten kommer i første omgang med på julemarked næste weekend. Der efter tænker jeg at åbne for et lille hurtigt blogsalg.


Kommentarer

  1. Hvor er de super flotte, du er bare SÅ dygtig :-)

    Kh Camille.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh TAK! Hvis der skulle sendes nogen med juleposten, hvilke farver ville så passe bedst hos jer?

      Slet
  2. Håber at du laver nogen til at tage med på Roskilde julemarked :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Jeg har da absolut planer om at lave en masse til Roskilde.

      Slet
  3. Hvor er de altså bare fine, Camilla :-)

    /Gro

    SvarSlet
  4. Nøj, hvor er de søde - både julede og pastel-tøsede (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. netop, det var også det jeg gik efter :)

      Slet
  5. Meget flotte! Turde man håbe på en DIY, eller er det en forretningshemmelighed...? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du googler origami juletræ så skulle der meget gerne dukke en diy op :)

      Slet
    2. Jeg kan ikke finde nogen diy til disse træer :( kan du linke til en?

      Slet
    3. http://www.pinterest.com/pin/124412008429708647/

      Slet
  6. De er så fine. Må jeg spørge om hvad det er for noget papir? Det er virkelig lækre farver. Kunne godt buge sådan noget til andre projekter😀

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg