#julekreafabrikken

Ungerne sover, manden læser avis, hjemmet skinner og jeg sitre stadig efter en helt igennem dejlig dag. Kl. 11.00 bankede Vibeke på døren og så havde vi 30 minutter til at få mit lille hjem i blog-instagram-julekrea-træf-stemning. Det var nu ikke svært for Vibeke havde en skøn bunke materialer med som vi havde fået sponsoreret af Creas og jeg havde samlet ind den sidste tid af alt hvad der glimtede og kunne klippes. Kl. 11.30 startede løjerne. Det lille hjem summede af hyggelig snakken, klippende sakse, papir, lim, glimmer osv. ( og ja man kan høre glimmer!) Tiden fløj afsted og pludselig kom mand og unger hjem igen. Der var gået 5 timer og det havde været SKØNT! Jeg fik lært at folde de fineste origamisløjfer af Clara, og gav selv lidt kundskaber fra mig i form af forskellige juletræer.
Det var så fantastisk skønt at få sat ansigter på flere af de kvinder jeg til dagligt følger via blog eller instagram, få lidt af historierne bag kvinderne og røverhistorier ikke mindst. Flere gange sad jeg bare med stort smil og lyttede. Det var så hyggeligt, overvældende og helt igennem perfekt at jeg blev nødt til at suge det hele ind. Vi havde samlet en lille fin goodiebag, den får i at se i morgen når der er lys til at tage billeder.
Se #julekreafabrikken og #blogtræf2411 for endnu flere skønne stemningsbilleder.




Kommentarer

  1. Hvor lyder det bare skønt! Blog og IG fører så mange dejlige oplevelser med sig. Fantastisk!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var lige så skønt som det lyder, om ikke mere faktisk, det er bare svært at beskrive :) Ja det er fantastisk hvad blog og ig fører med sig! Og jeg glææææder mig til vi tager til Prag!

      Slet
  2. Nøj hvor lyder og ser det skønt ud! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var fantastisk! Du skulle ha været med hvis ikke der var SÅ langt!

      Slet
  3. Hold da op, det ser virkelig ud til at have været en helt fantastisk dag. Elsker de nye venner man får gennem bloggen og instagram, de er virkelig guld værd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er fantastisk at bloggen giver mulighed for at møde mennesker man ellers ikke ville være løbet ind i :)

      Slet
  4. Svar
    1. Det var vildt hyggeligt! Mit første men absolut ikke sidste træf!

      Slet
  5. Sikke dog en VIDUNDERLIG smuk dag. Ser såååååå skønt ud!!!
    Kærlig hilsen Susanne, mitkrearum.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var fantastisk og jeg kan nu virkelig forstå hvorfor du VIL have en kreaklub i Køge! Jeg sad bare og var lykkelig flere gange!

      Slet
  6. Sikke en fantastisk søndag - det må være så hyggeligt at møde andre kreatosser på den måde!
    God idé - og I må virkelig have brugt noget glimmer, siden det ligefrem kunne høres :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nemlig fedt at møde andre der kunne falde i svime over lækkert papir :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg