I god tid

Jeg er for første gang i mit voksenliv i god tid med adventskransen. Det er normalt en jeg kommer i tanke om enten på dagen eller dagen efter. Men grundet årets julemarkeder har jeg i år lavet en jule-to-do liste og sætter hak efterhånden som jeg arbejder mig igennem den. Og i år er kransen færdig 4 dage før tid!! Jeg har valgt en helt enkel men meget fin (hvis jeg selv skal sige det) model med gran, guld og kobber.  Her og her kan du se tidligere års adventskranse.

Så nu står den fint på hylden og venter til jeg vender snuden hjem ad fra Roskilde julemarked på søndag. 


Kommentarer

  1. Den er fin og meget enkel! Eeeeelsker kobber glimmer stjernerne. Jeg tror jeg igen i år vælger den lette løsning med kubusstagen, måske den bliver pyntet med nogle stjerner?! . Jeg har dog købt kalenderlys for et par uger siden. Tror aldrig jeg har været i så god tid?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, ja der sker et eller andet når man begynder at blive voksen. Vi har også kalenderlyset på plads inden 1. dec… det er store sager :)

      Slet
    2. Voksen?! Mig?! :D åh hvilket ansvar ;)

      Slet
  2. Jeg havde glemt at købe lys til en advent dekoration da jeg var i gang - så det bliver spændende at se om vi overhovedet når at få en ;o). Fine kobber-stjerner - det giver et fint udtryk til al det grønne...

    SvarSlet
    Svar
    1. Alt advent var udsolgt da jeg begyndte at lede igår så det var lige dette det kunne blive til, og jeg er ganske tilfreds :) Kan også rigtig godt lide kobberstjernerne sammen med det grønne gran :)

      Slet
  3. Uh, hold da helt op. Jeg plejer også altid at blive færdig med tingene lige i sidste øjeblik. Din dekoration ser rigtig flot ud med glimmer stjernerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) Tror desværre ikke det bliver en vane at være i god tid, men i år passer det så fint ind :)

      Slet
  4. Åh wauw, du har styr på det Camilla :-)) Jeg er altid i sidste øjeblik, men købte dog en grankrans igår (den sidste!)
    Uanset hvilke idéer jeg har til adventskrans, kræver drengene hvert år en grankrans, og selvfølgelig får de så det, men efter at have set dine kobberstjerner, har jeg nu fået en idé til at forny lidt. Tak du søde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh hvor dejligt at kunne inspirere :) Jeg har mange år prøvet at komme uden om grankransen, men den er nu meget autentisk :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg