Den store dag

Idag er en af de dage hvor jeg tænker tilbage. 27. november. Det er blevet lidt ligesom ungernes fødselsdage, dagen hvor jeg mødte min mand osv. Det er en dag hvor der er et før og et efter. Idag er det 2 år siden jeg med sitrende ben og sommerfugle i maven cyklede ud til Carlsberg i bidende kulde. Det var 1. søndag i advent, min familie var på juletur og jeg skulle afsted helt alene og prøve noget nyt. Jeg havde dog på ingen måde planer om at dette nye skulle ændre mit liv som det har gjort.
Det Anne Nowak lærte mig, den støtte hun efterfølgende har givet mig og den kæmpe opbakning jeg har oplevet her i blogland kan jeg ikke finde ord for. Jeg er så taknemmelig for at jeg har fået muligheden for at opleve alt det som mine serigrafitryk har båret med sig!
Jeg glæder mig til det kommende år, til at se de nye tryk jeg har på tegnebrættet og til at møde en masse af jer rundt om i landet.


Der er kommet mange nye streger det sidste år, men en holder ved, min påfugl, tror aldrig (eller først om laaaang tid) jeg sletter det motiv.

Kommentarer

  1. Åh, kære Camilla. Nu bliver jeg helt rørt over din historie. Jeg sad netop den anden dag og tænkte, at jeg kunne huske, at du får nogle år siden skrev på min blog om noget trykning i Christianshavns Beboerhus. Jeg kom ikke afsted. Til gengæld begyndte jeg at komme meget i strikkeklub og har siden været helt rullet ind i garn. Og du har trykket løs lige siden. Det er så spændende, hvordan små beslutninger afstikker vores veje på måder, som vi slet ikke kan regne ud på forhånd.

    Jeg har skrevet det før. Og nu skriver jeg det igen: Det er så spændende at følge med i din udvikling. Jeg er meget spændt på, hvor dit flow bærer dig hen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste Tina! TAK for din kommentar! Det er fantastisk hvad de små og i øjeblikket små beslutninger kan få af betydning for vores liv! Jeg er også selv spændt på at se hvad det hele fører til. En ting er sikkert, jeg ender ikke med at sidde og tænke, ØV hvorfor gjorde jeg det ikke :)

      Slet
  2. Ja det er spændende hvor ting bærer en hen og hvordan små beslutninger kan ende i noget stort! Jeg er sikker på at det næste år vil blive ligeså fantastisk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt ligesom den lille beslutning om at invitere dig til trykkedag :)

      Slet
    2. ...det var den 5. august :-D

      Slet
  3. Dejligt indlæg... tillykke med "eksistens-fødselsdagen". Kan man kalde den det? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak :) Dorthe! Håber at du er blevet rask og kan gå dec imøde med god energi!

      Slet
  4. Påfuglen er vidunderlig. Hold ved!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh tak :) Den går ingen steder :)

      Slet
  5. Det er imponerende hvor lidt der skal til for at ændre ens liv. Hvor er det bare en dejlig historie, er glad for at du har fået succes med dine flotte tegninger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er vildt, og en god læresætning, det behøver ikke være store vilde beslutninger det ændre ens liv :)

      Slet
  6. Tillykke med årsdagen :) hvor er det bare fedt at du begyndte at lave dine fantastiske billeder må snart eje et af dem selv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det skal du da, apropos det, vil du så ikke sende mig din adresse på min mail da jeg har noget til dig :)

      Slet
    2. Hvor er du sød :) jeg har sendt dig en mail.

      Slet
  7. Stort TILLYKKE med din årsdag :) Hvor er det dejligt du tog cykelturen til Carlsberg! Og hvor er det dejligt at jeg har lært dig at kende!! Du er sej!!!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det står også som en af de bedste ture jeg har taget selv om jeg var så død nervøs for at møde Anne og alle de andre. Komisk når jeg ser tilbage :)

      Slet
  8. Tillykke med dagen igår søde Camilla. Og tillykke til alle os andre, der kan nyde godt af dine helt fantastiske serigrafi tryk og ikke mindst af dit fantastiske selskab. Den er en fornøjelse at have lært dig at kende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh tak søde Heidi! Og i lige måde :)

      Slet
  9. Kæmpe tillykke Camilla! Det var et fint og rørende indlæg! Hvor er jeg også glad for, at du kom afsted den dag :-) Jeg holder utroligt meget af alle mine My:minmy tryk lige fra ballerinaen og til det allernyeste med cirkel og streger, jeg glæder mig og er spændt på at følge med i dine streger i fremtiden. Mange knus herfra

    SvarSlet
  10. Camilla du er en stjerne, er dybt imponeret over din vilje og dit talent! Skønt at følge dig.
    Desuden kan jeg sige at onsdag den 27.11.13 kom min lille datter til <3

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg