Cirkeljuletræer, DIY

Storemusen har bedt om en bod på frittens julemarked. Det har hun fået lov til hvis hun altså selv ville producere (moren her mener nemlig hun har nok at se til). Den unge dame er gået i krig med juletræerne, jeg synes de bliver så fine og skal helt sikkert selv besøge hendes bod om 1,5 uge!
Jeg har forsøgt at lave en lille DIY, de er lavet af cirkler i 3 forskellige str, foldet og trukket på snor med en perle imellem "lagene". Til sidst er snoren pyntet med en stjerne. Enkle, søde og oplagt værtindegave!





Kommentarer

  1. De er så fine de træer! Det er en dejlig nem og overskuelig vejledning.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig rigtig skønne og nemme at lave :) bonus bonus!

      Slet
  2. Svar
    1. Jeg er også den meget stolte mor! Håber så at folk vil købe dem så hun ikke sidder med en lang næse den dag! (om ikke andet så kan jeg godt selv bruge et par stykker)

      Slet
  3. Hvor er de fine - mon det var noget man skulle prøve med Oliver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina! Det ville da være et hyggeligt projekt med Oliver, du kan evt folde dem og så kan han trække dem på snor :)

      Slet
  4. Hi hi, hun slægter sin mor på - tænk hvis dine børn kun gad fodbold. Det ville dælme være spild af godt krearum. Altså, du ville selvfølgelig bruge det. Altså, nå, tror du ved, hvad jeg mener :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, ja pyhaaa :) Ej pjat, jeg spillede faktisk fodbold og håndbold da jeg var lille :) Men vi har ikke plads til en fodboldbane i lejligheden så valget faldt på det kreative i stedet ;)

      Slet
  5. Hvor er hun dygtig!! Og herligt at hun har taget eget initiativ og vil lave en bod selv. Ønsker hende meget held og lykke med det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hun er god og det bliver så spændende med den bod! Hun mangler nu kun en lille taske til alle pengene siger hun ;)

      Slet
  6. Det må være dejligt at vokse op med al den kreativitet! Tak for DIY, tror Lukas og jeg skal lave dem i morgen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg da de synes :) Håber drengene vil være med på at lave dem, man kan jo lave dem af så mange cirkler man vil så hvem kan lave det største juletræ ;)

      Slet
  7. Super sødt juletræ og lige til at gå til.

    De træer bliver helt sikkert et hit og jeg er sikker på, at tasken bliver fuld af penge ;-)

    SvarSlet
  8. Hvor er de fine :) Hvor store er cirklerne ca.?

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg