2126

Så mange pins har jeg på mine pinboardspinterest. En skøn verden fyldt med inspiration. Kender du ikke pinterest kan jeg klart anbefale at du kigger forbi og lader dig inspirere, hvis du selv pinner må du meget gerne ligge dit navn her til indlægget så jeg kan smutte forbi og se hvad du bliver inspireret af!

I denne søde juletid er der fyldt med fine ideer til pynt, mad, konfekt, indpakning, julekort, you name it.
Selv skal jeg lave:









Og en hel masse mere. Hver dag er jeg lige et smut inde forbi for at se hvad der er blevet pinnet, hvad der kan inspirere og selv søge på nogen af dagens ideer. Det er en smart måde at gemme, organisere og samle alle de inspirationskilder der er på nettet. Jeg har desuden fået en pin"knap" på computeren så jeg kan pinne fra hele nettet. Smart!

Kommentarer

  1. Det er en tidssluger! Men hvor er det bare et fantastisk værktøj, og elsker appen til iPad. Så ligetil :D klem Pernille

    SvarSlet
  2. Det har jeg ikke vovet mig indtil endnu, dvs. jeg har en profil, men er ikke helt klar over hvordan det virker. Inspiration; ja tak / tidsrøver; nej tak ;-)

    SvarSlet
  3. Pintrest er min bedste ven ;)
    Har lige været inde og hoppe på en del af dine boards! Kig også gerne på mine; Projsen

    SvarSlet
  4. 5774... jeg bruger vist også meget tid på Pinterest ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, fedt! Ja det er en fantastisk tidsrøver, det skønne er dog at man bliver så inspireret at man ikke kan lade være med at være kreativ efterfølgende :)

      Slet
  5. Ja jeg elsker også knappen på computeren, det er da det lækreste... Og så er jeg også ret vild med at pinne hemmeligt, så jeg lige gemme alle julegaveideerne uden der er nogen der kan se dem :-)

    SvarSlet
  6. Ha ha, selvfølgelig har du (juleelskeren over os alle) hele FIRE boards med juletema :-D Jeg overvejer stadig at få et enkelt. Men nu har jeg så også cirka 76 boards med hækling. Så deeeet...

    Og jeg hedder jo tichtach. Men det ved du jo godt. Så deeeeet....

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg