Stjerne stund

Storemusen har fået halsbetændelse. Det betyder meget høj feber, meget syg mus og mange mange febervildelser. Stor pige, oppe på en hems skrigende fordi hun bliver jagtet af en masse mennesker der vil have det æg hun ikke har. Ja så er man altså et styks træt mor næste morgen. Jeg havde ikke mulighed for at sove dagen væk da jeg havde vagt i Workshop Cph, så jeg valgte at få en stjerne stund ud af det! Jeg foldede og foldede og foldede dutter. Der går 30 foldede dutter til en stjerne. Det er lidt svært at forklare hvordan den samles men det giver ret god mening når man sidder med den i hånden, lidt efter lidt kommer den smukkeste stjernebold frem. Jeg har foldet den i kobberpapir fra IKEA.

Kommentarer

  1. Den er blevet så fin! Håber din skønne pige er rask snart.
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Den blev rigtig fin, og Maria Louise fik den med hjem:) Musen har det bedre, men absolut ikke godt!

      Slet
  2. God bedring med det lille myr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha søde Anne! Og god bedring med ryggen!

      Slet
  3. Åh bedring med din lille pige. Super fin stjerne :)

    SvarSlet
  4. Jeg håber på, at din datter snart er i bedring. Halsbetændelse og febervildelse lyder bare ikke ret godt :-( Ha' en dejlig weekend!!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg