Sofapude, puttepude, pyntepude eller bare pude

Jeg har været gået lidt død i min pudeproduktion. Jeg kunne ikke finde ro mellem markedsproduktion og alenlang bestillingsliste. Men igår tog jeg hul på bylden og det var slet ikke slemt. Det var faktisk alt andet end slemt. Det var en skøn følelse at løfte trykkerammen og se lige det jeg havde håbet på. Frisk og frejdig fortsatte jeg her til morgen og har nu trykt alle de puder jeg har fået syet op. Det er det der sker når trykkefanden tager ved. Godt at lillebror stadig vælger at tage nogen lange lure.
Pudebetrækkene rulles og pakkes fint med en lille neonelastik. Detalje, detalje og jeg elsker det.
Herlighederne kommer med på de julemarkeder jeg deltager på i år. Mere om dem senere.




Husk at deltage i min top lækre fødselsdags give away lige her hvor du kan vinde et smukt valgfrit smykkesæt fra by Grundled

Og for at det ikke skal være løgn så har Workshop copenhagen som jeg er medlem af fået ny blog og fejre det med en super fin give away lige her

Kommentarer

  1. Det ser så godt ud med de pudebetræk!

    SvarSlet
  2. Dine tryk er simpelthen så fine - ville ønske jeg havde en sofa, hvor de alle kunne stå og se fine ud, mens vi andre sad på gulvet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ja det ville da være en køn en :) 1000 tak skal du have!

      Slet
  3. De er da blevet vildt skønne, de betræk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke! Jeg er også virkelig glad for dem!

      Slet
  4. Godt du fik taget hul på puderne Camilla, de er jo bare fantastisk flotte!!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 1000 tak Mette! Nogen gange skal ting lige modne på mig, men så ryster jeg også frugten af mig ;)

      Slet
  5. Super flotte puder du har lavet, misunder dit talent for at kreerer motiverne.
    Syer du puderne først og så trykker du ?? og hvilken binder bruger du til det sorte stof ??

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja jeg syer dem først og satser på min rolige hånd så der ikke går nogen til spilde. Jeg bruger en binder med højt niveau af kridt/hvid. Det er lidt forskelligt hvilket mærke jeg bruger.

      Slet
  6. super flotte er de blevet :-D Godt du kom igang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nola, jeg katten om den varme grød, det er mig!

      Slet
  7. Wow kommer du til julemarked på finderskeepers i Aarhus med dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre ikke :( Jeg er på julemarked i roskilde den weekend!

      Slet
  8. Hvor er de bare blevet flotte, Camilla! Synes dine nye tryk egner dig helt fantastisk til puder!
    /Gro

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Gro! Var lidt skeptisk først med det runde på firkantet, men synes nu at virker rigtig godt!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg