Samme ramme nye muligheder

Her til aften har jeg leget lidt med at trykke samme motiv over hinanden. Jeg har trykt dynebetræk til lillebror så han kan sove fint her på hans 8 måneders dag (!!! er det ikke vildt der allerede er gået 8 mdr!!?) Jeg listede ind, listede hans dyne af ham, skiftede til det nye betræk og nu ligger han under nyt smuk sengetøj og er så smuk! Jeg håber at jeg får mulighed for at lave en masse sengetøj, for det var, ligesom med puderne, ret fedt da jeg først fik taget hul på den berømte byld!
Jeg har også leget med dobbelttryk på A3 papir, heller ikke helt dumt. Det er fantastisk at opdage nye muligheder med gamle rammer, det er lidt ligesom at få en helt ny.



Kommentarer

  1. Slet ikke dårligt... du er så kreativ og fuld af ideer

    SvarSlet
  2. Hvor er det fedt! Den måde at trykke på ville også egne sig rigtig godt til løbere (på en dug). Kunne lige se en hvid dug til sat en løber i dit design i koksgrå med sølvtryk til nytårsaften ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej det lyder fedt! Hvis du laver en løber i den str du vil have og sender den til mig så trykker jeg den til dig!

      Slet
    2. Ej, det rigtigt!?! Ej, det vil jeg prøve - skal lige have fundet det rigtige stof. Så det passer både til jule- og nytårsdugen ;o))) Sender dig lige en mail når jeg er klar. Har lige en bror der skal giftes den 9., så fra nu af er der ikke flere overspringshandlinger indtil jeg har "underholdning"/tale eller sang og bordkort klar dertil (skriver hende kigger blog ;o))

      Slet
    3. Ha ha, bloglæsning er ikke overspringshandling, det er lige så vigtigt som at spise og sove ;) Min bror fik en rigtig fin sang til sit bryllup hvor gesterne skulle puste serpentiner ud over brudeparret i forskellige farver. Den var sjov :)

      Slet
    4. Det er også rigtig ;o). Er faktisk lidt igang - skal bare lige have skabt en rød tråd. Men arbejder ofte bedst under pres... :o)

      Slet
    5. Hej Camilla - så virker symaskinen endelig igen ;o). Har du for meget om ørene nu med julemarkeder - eller må jeg stadig sende en løber til dig? Rigtig godtblogtræf i morgen - er slet ikke misundelse ;o). Mange hilsner Pia

      Slet
  3. Fiiiiiin!!! Ihh altså Camilla!

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaark! Jeg arbejder på at få syet et styk i junior str!! :) Skal bare lige overbevise min syerske :)

      Slet
  4. Wauw.... Jeg drømmer om sengesættet i str. voksen.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg