Næste kapitel

Jeg er på vej videre. Jeg rykker teltpælene op og satser på noget mere permanent. Jeg arbejder på endelig at få mig en webshop. Et sted hvor mine produkter kommer til deres ret, et sted hvor alle herlighederne vises frem. Dette betyder så også at jeg ikke længere tager imod særlige bestillinger da min bestillingsliste har været og er så lang at jeg næsten glemmer at være mor og på barsel. Jeg har dog planer om at have en måned om året hvor jeg tager imod bestillinger i selvvalgte farver, kombinationer osv. Jeg arbejder på at få de sidste tryk trykt og sendt afsted så går du og venter på en bestilling så er den på trapperne, og bliver sendt senest 1. november.
Der kommer masser af lækkert i webshoppen, både af gamle kendte og helt nye produkter som jeg håber i vil tage godt imod. Jeg glæder mig til lanceringen og ind til da kan vi jo ses til de forskellige julemarkeder hvor jeg dukker op.

Kommentarer

  1. Jeg er sikker på den bliver intet mindre end fantastisk! :-* Klem P

    SvarSlet
  2. Det kan kun blive godt. Held og lykke med det.

    SvarSlet
  3. Det lyder da rigtig spændende, glæder mig til at se din nye online butik :)

    SvarSlet
  4. Bare du laver lidt af alle dine skønne tryk, så kan vi jo nok godt finde en farve der passer os ;0)

    SvarSlet
  5. God beslutning Camilla. Det er væsentligt nemmere at administrere sin tid, når man selv svinger pisken. Glæder mig til at se shoppen :-)

    SvarSlet
  6. Det kan jeg godt forstå. Det gælder om også at have sit hjerte med i det man laver, og samtidig huske at man jo også har en familie.
    Glæder mig til at se din webshop.

    SvarSlet
  7. Helt rigtig beslutning! Det skal stadig være sjovt og give plads til alle, ellers er det ikke rigtigt.
    Glæder mig til at se og høre mere om den på fredag :-)

    SvarSlet
  8. Held og lykke med din snart nye webshop.
    Det bliver dejligt for dig, at du har besluttet dig for, at droppe særbestillinger og derved få mere tid til familien pøj pøj

    SvarSlet
  9. Glæder mig blir spændende ☺️

    SvarSlet
  10. Iiiihhh, det bliver så spændende! Glæder mig til at se den:-)
    Kh Pernille

    SvarSlet
  11. Hvor lyder det bare som en helt rigtig løsning, det vil jeg glæde mig til at høre og se meget mere til!

    SvarSlet
  12. Hvor lyder det spændende. Glæder mig til at se din nye webshop.

    SvarSlet
  13. Spændenede at se hvad du finder på.

    Mona

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg