#klartiljulemarked

Jeg får flere og flere billeder på instagram med hashtagget #klartiljulemarked. Der er under en måned til jeg skal afsted på første julemarked. Jeg glæder mig vildt meget, er blevet helt bidt af markedsstemningen efter weekenden på Finders Keepers. Det første marked er i Frederikssund og foregår på Elværket fra den 16.-17. november fra 11.00-16.00 begge dage!
Jeg medbringer mine tryk, puder med tryk og muleposer med tryk, og så lige hvad jeg ellers får produceret de næste 3 uger. Jeg skal afsted sammen med min moster som også laver nogen rigtig fine ting både billedkunst og smukke skåle og stager i papir.
Muleposer og puder på stribe.

Birketræer trykt i negativ. De står knivskarpt på den mørkegrå pude!

Kommentarer

  1. Hvor er du produktiv Camilla. Tænkte egentlig på om du også selv syr dine puder fra bunden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Min moster hjælper mig med at få dem syet :) Så ja det er fra bunden.

      Slet
  2. Wauw😍 hvem der boede på Sjælland 😉

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Håber jeg får min webshop igang snart så er afstand ikke en hindring ;)

      Slet
  3. Hvor skal du ellers på julemarked henne?
    Vil jo gerne tage et kig på de fine sager :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal også med på Roskilde julemarked og så håber jeg at jeg kommer med til Finders Keepers i Kbh

      Slet
  4. Nuj! Det ser godt ud! er stadig helt forelsket i trykket med træerne. Den må på årets ønskeseddel til jul.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg