Kage kage kage.

Åhh jeg går her hjemme og drømmer om kage kage kage. Det er råt, det er koldt, det er putte tid, det er skutte tid og jeg vil bare have kage og varm the eller kakao. Det er jo også efterårsferie, så det kan næsten forsvares at jeg har lyst til at svømme i kage. Men så sætter fornuften ind og jeg spiser lidt af de vindruer jeg har hentet i haven og drikker et glas vand med citron. Hvor frelst kan man lige være?
Skulle du være knap så frelst så kan jeg anbefale denne, denne, denne, denne, denne og denne. Måske dem alle sammen! Du kan også bare begynde fra en ende af lige her.


Du må meget gerne ligge en besked hvis du bager kage idag, hvilken som helst kage. Så kommer jeg forbi og bliver inspireret!
Kagebord fra lillebrors navngivning. Alle opskrifterne er nævnt i indlægget. MUMS


OBS!! P.S. HUSK! min Give away lige her! Den er faktisk lige så lækker som kage


Kommentarer

  1. Man kan da altid spise kage! For mit vedkommende havde jeg forberedt peberkagedej til kulturnatten, hvor der skulle bages sørøverkager. Måske lidt for tidligt til peberkager, men dejen er perfekt til at udstikke i, og børnene syntes det var sjovt og kom afsted med en masse flotte sørøverkager. Håber du har haft en god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh er det evt en opskrift du smider på din blog? Og ja man kan altid spise kage, nogen gange er det bare nødvendigt at tænke med hovedet og ikke med kagemaven ;)

      Slet
  2. Mmh, hvor lækkert med masser af kage, frelst bliver jeg vist aldrig - jeg får lyst til at smage et stykke af hver! :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nappede også et stykke af hver på dagen og det var skønt syndigt!!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg