Foxy stamp

Igår var jeg på stempel workshop hos Dankebar ved Trekroner st. Dødt stations-trinbræt-center satte de fysiske rammer for aftenen. Puk og Charlotte satte de hyggelige, udviklende, varme rammer for en skøn aften. Timerne fløj afsted, og der var slet ikke nok tid til at nå alt det jeg gerne ville. Da mine stempler var klar tíl at trykke og boltre sig i Puks og Charlottes slaraffenland af et kreabord var tiden gået og det var tid til at vende snuden mod Amager igen.
Da vi ankom kl 19.00 introducerede Puk kort de enkle teknikker, viste inspirerende bøger fra Japan, og så var det ellers om at komme igang. Der var 4 andre kursister og Puks stemplemakker Charlotte (som stempler hendes børns madpakker! Jeg er fan!!). Alle fik lavet super flotte stempler. Det er utroligt hvor lidt der skal til at give en stor effekt. Vi startede med at skære et mini stempel i viskelæderet på en blyant. Så simpelt, og så effektfuldt. Derefter blev vi sluppet løs på helt almindelige viskelædere. Jeg fik lavet en lille efterårskollektion med et agern, en ræv og en lille fugl. Jeg tænkte stempler hele vejen hjem og er slet ikke færdig! Måske en ny passion er vækket? Jeg skal i hvert tilfælde i boghandleren når jeg er hjemme igen fra Finders Keepers!


Kommentarer

  1. CUTE! Jeg er vild med dit agern!

    Jeg har en æske med snittegrej. Men strander hele tiden på ikke lige at have nogle viskelædere at snitte i. I år må altså blive året, hvor jeg kommer igang. TAK for den fine inspiration :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak!! Og ja kan du SÅ komme igang! Det var så fed en aften!

      Slet
  2. Jeg er også fan :-)) Dit agern er skønt, ja det er de andre altså også, men jeg ser straks agernophæng med glimmer, i farver og alt muligt andet, som juleophæng på lærkegrene. Er vist gået i juleselvsving..

    SvarSlet
    Svar
    1. Eeeej det var da ca verdens bedste ide!! Åhh gå endelig i juleselvsving, jeg har ordre på at vente til min mand har haft fødselsdag i november. Men jeg lover dig for dagen efter så går det amok! :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg