Finders Keepers V.1,0

Det nærmer sig. Finders Keepers i Århus. Jeg glæder mig vildt, og har også en masse sommerfugle i maven. Det er ca et år siden at Dorthe og jeg havde den første mailkorrespondance omkring muligheden for at dele stand, støtte hinanden, opleve sammen og efterfølgende evaluere weekenden.
Så ramte hverdagen, højgraviditeten (for mit vedkommende), julen, ny baby, sommer, bryllup (for Dorthes vedkommende) og nu er vi her. 3 dage til det går løs. Første gang Finders Keepers holdes i Århus, første gang jeg skal med.
Jeg trykker, pakker, samler, skriver, og planlægger, laver "to do" lister, "i did"lister, streger ud og skriver til. Fredag går det vestover og så er det bare at nyde det!
Jeg håber at i vil hilse på hvis i følger mig her eller på instagram, det kunne være så hyggeligt at få sat ansigter på.


Kommentarer

  1. Rigtig meget held og lykke.... Nå nej det behøver du ikke, for du laver verdens fedeste tryk. Jeg ville så gerne forbi og sige Hej, men det bliver ikke nu. Vi ses forhåbentligt snart i Kbh....

    SvarSlet
  2. Rigtig god fornøjelse! Knus Maria

    SvarSlet
  3. God fornøjelse. Det ser lovende ud.

    SvarSlet
  4. Held og lykke med Finders Keepers. Har desværre ikke mulighed for at komme til Århus. Men håber at du får solgt det hele

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg