Finders Keepers... the treasures

Det var, som jeg har skrevet et par gange, en fantastisk oplevelse i weekenden til Finders Keepers i Århus. Noget af det som især var fantastisk, var hvor meget lækkert kunst og design der var samlet på relativt lidt plads! Jeg kunne sagtens ha formøblet hele familieformuen, men måtte dog begrænse mig, og det var en sand kunst! Jeg formåede dog at udvælge de helt rigtige skatte for mig. Den smukkeste uro fra Kasperkasper, et skønt billede af Nanna Kiil i ramme fra Lyrum rammer og den fineste halskæde fra Jewelry by Grundled. Alle tre ting er hængt op og taget i brug og jeg kan mærke at det var de helt rigtige ting der kom med hjem til København.




Kommentarer

  1. Sande skatte allesammen. Uroen er helt vild smuk og passer jo perfekt til Anne Nowak månen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige det den gør! Jeg får assosiationer til de gamle uroer fra klasseværelset med planeter :)

      Slet
  2. Sikke nogle lækre sager - ville ønske at jeg havde haft mulighed for at være der! :) Måske næste gang...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en virkeligg god oplevelse! Har du mulighed for at komme den 30-1 nov dec så vil jeg da anbefale dig at tage afsted! :)

      Slet
  3. Jeg ELSKER den uro og kan slet ikke vente med at få min hængt op. Skønne sager du fik med hjem. Gid der var finders keepers igen denne weekend:-)

    SvarSlet
  4. Ville sådan ønske jeg havde været der, men da jeg så køen på IG opgav jeg, når jeg i forvejen kun havde få timer, virkede køen meget uoverskuelig. Håber du fik solgt en masse lækre sager!

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv, det var kun morgenkøen der var helt slem. Det var en virkelig god oplevelse, glæder mig til og håber på at komme med næste gang også :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg