En slags kolega

Om 5 dage åbner der en ny butik i København. Den ligger på Vesterbro, næsten ude ved Zoologisk have. Butikken hedder Markant og ejes af de to dygtige søstre Tina og Heidi fra OhDeer. Jeg skal have mine ting i kommision sammen med en masse andre dygtige kunstnere og håndarbejdere. En af dem som også skal have sine ting på hylderne er Heidi fra Mig&Maya. Heidi har et fint mix af hjemmegjorte og hjemme hentede ting. Jeg kunne ikke vente til på lørdag så jeg bestilte fra webshoppen de fineste magneter som kom med posten idag og så har mellemste musen og jeg ellers leget, bygget og kreeret billeder på hendes magnettavle hele eftermiddagen. Det er efterårshygge der vil noget!

Kommentarer

  1. ÅH - jeg tror altså jeg er nødt til at have nogle af de lækre geometriske magnet-figurer til mit køleskab! De kan vist passende afløse de køleskabs-poesi-magneter jeg har haft hængende de sidste 10 år ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en MEGA god afløser for køleskabspoesien!

      Slet
  2. Novra, de er fine! Farverne især!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig rigtig lækre i farverne!

      Slet
  3. Kan sørme godt forstå du ikke kunne vente! Det lyder bare dejligt med en gang efterårshygge.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg