Dip dye

På lørdag slå vi dørene op for Dots & stripes event i workshop copenhagen. Jeg har som tidligere skrevet valgt at fortolke prikker og striber. Det er blevet til cirkler med streger. Idag har jeg så udvidet og samlet gamle og nye streger. Jeg har trykt en dip dye hjort med birketræer mellem geviret. Jeg er virkelig tilfreds og synes at det har tilføjet en rigtig smuk dimension til hjorten. En drømmende, fortryllende, magisk dimension.

Jeg har valgt at putte den i hvid ramme og synes at det understreger det drømmende magiske rigtig godt! Trykket kommer til salg hos Workshop copenhagen fra på lørdag den 19. oktober og kommer til at koste 600 kr med ramme.






Kommentarer

  1. Jeg giver dig ret Camilla, den hvide ramme samler dit fine tryk helt perfekt. Og så synes jeg der er noget skønt ved at samle nye og gamle streger til ét.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak skal du have! Jeg er faktisk blevet så glad for trykket at jeg er blevet i tvivl om det kommer til salg. Det er skidt ;)

      Slet
  2. De er virkelig flotte dine tryk. Konen og jeg har talt om, om vi skulle ta og investerer i en "upcoming" kunstner, og det bliver så dig ;-)

    Kh Camille.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh 1000 tak! Ville elske at trykke til jeres skønne hjem!

      Slet
    2. Det kommer lige pludselig en dag ;-). Er der et samlet sted hvor man kan se dem og priser?

      Slet
    3. Jeg er igang med at lave en webshop, og håber den er klar inden 3 uger :)

      Slet
  3. Må jeg spørge hvor den finde hvide ramme er fra?

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg